Πέμπτη, Απριλίου 21, 2022

Ο Πενταροδεκαρας



Ερχεται η αναπτυξη,μην ειστε μες την γκρινια

παρτε απο 50 ευρω να φατε πακοτινια

ξερω οτι ειμαι χουβαρντας και δινω την ψυχη μου

κι αφου δεν εχω μετρητα,σας δινω την ευχη μου.


Δοξαστε με τον Μωυση,της σαρας και της μαρας

και κραξτε ολοι ομαδικα,να ο πενταροδεκαρας

κερδιζετε ενα μισθο μεσα σε ενα χρονο

και αγοραζετε μ αυτον ενα σουβλακι μονο.


Πενηντα ευρω ακουγονται σαν να ειναι περιουσια

μα κατα βαθος φιλοι μου ξερω πως στην ουσια

οτι ο μισθος σας βρισκεται στον πατο της Ευρωπης

και αν ποτέ ξυπνησετε θα γινει εδω της Ποπης.


Στα 35 σπιτια μου,στα εκατομμυρια μου

ορκιζομαι καρδουλες μου μεσα απ τα σωθικα κου

οτι με τα 50 ευρω που αυξηση σας δινω

θα ζειτε πλουσιοπαροχα,το λεω και ξεροχυνω.


 

Γιαυτο φατε τα φουμαρα και σταχυα με κοτσανι

αυτα ειχα,αυτα εδωσα,το εβγαλα το φιρμανι

ξερω οτι ειμαι η απαντηση της καθε σας λαχταρας

γιαυτο να με φωναζετε Ο ΠΕΝΤΑΡΟΔΕΚΑΡΑΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια: