Τρίτη, Δεκεμβρίου 01, 2009

Γιορτινες Ημερες

Αυτος ο μηνας ειναι ενας μηνας που μας παραπεμπει σε οικογενειακες συνεστιασεις,νοστιμα μαγειρεμενα φαγητα,ευχες,καλαντα,γιορτινη ατμοσφαιρα.

Η εποχη αυτη ειναι ομορφη στην Αιγινα,ηταν τουλαχιστον οταν ημουν μικρος,παντου μυριζες το αρωμα του σπιτικου μπακλαβα,οι φουρνοι ηταν γεματοι απο ταψια με σπιτικα Χριστοψωμα,οι νοικοκυρες για μερες προετοιμαζοντουσαν για τις γιορτες.

Τα τελευταια χρονια λιγα καταλαβαινω απο αυτες τις μερες,απο την μια με τις τρελλες ωρες των καταστηματων,απο την αλλη με την γνωστη ιστορια με την μητερα μου,αν και απο πριν κατι την επιανε στις γιορτες με αποτελεσμα να με τρελλαινει και τοτε.

Φετος δεν θα εχω τιποτα απο ολα αυτα που αναφερω πιο πανω,καποιες ημερες ισως εχω παρεα το μωρουλι μου,αν και ολοι εχουν και την οικογενεια τους και δεν μπορω να απαιτω και πολλα,ισως παω και στο νησι αλλα σκεφτομαι για ποιο λογο να μεταφερω την θλιψη μου εδω και εκει.

Πιστευω οτι η ψιλοκαταθλιψη που εχω αρχιζει και καταλαμβανει τα αισιοδοξα κοματια του μυαλου μου και δεν μ'αρεσει καθολου αυτο,κατι πρεπει να κανω,να αντιδρασω.

Γιορτινες ημερες ερχονται,να ειμαστε καλα ολοι μας,η επομενη χρονια δεν θα ειναι ευκολη,μην πω και η επομενη δεκαετια,για μας εδω,οι αλλοι εξω θα τα καταφερουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: