Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2009

Νοσηρο κλιμα

Ετσι λενε ολοι,δεν παμε καλα,δεν πληρωνουμε τους φορους μας,και οταν ερθει η κουβεντα σε συγκεκριμενες ομαδες τοτε αρχιζει η πλακα η μεγαλη.


ΟΙ μεν κατηγορουν τους δεν,κανενας δεν φταιει,ολοι ειναι νομιμοι,ολοι πληρωνουν τους φορους και το φι-πι- α τους.

Ευτυχως υπαρχουν τετοιες δηλωσεις και μου φτιαχνουν λιγο την συννεφιασμενη ημερα,εξ'αλλου το εχω δηλωσει οτι με κανει να ξεκαρδιζομαι στα γελια οταν ακουω περι παταξης της φοροδιαφυγης.

Τα τελευταια 16 χρονια που ειμαι στην Ελλαδα δεν θυμαμαι καποιον ελευθερο επαγγελματια που να μου εχει δωσει αποδειξη για καποια απο τις υπηρεσιες που μου εχει προσφερει,ολοι τα αρπαζουν τα βαζουν στην τσεπη και κανουν το κοροιδο.
Και μιλαω για Γιατρους,Δικηγορους,ηλεκτρολογους,υδραυλικους,μπογιατζηδες,κλπ.

Και λογικο ειναι να δηλωνουν οι διαφοροι γιατροι εισοδημα μικροτερο απο το δικο μου,το παραλογο ειναι οτι κανεις ποτε σε αυτην την χωρα δεν εχει παει φυλακη για την φοροδιαφυγη που κανει.

Και παμε στις επιχειρησεις,αυτες μια ζωη κλαιγονται,πληρωνουν πενταροδεκαρες σε μισθους,ανεβαζουν τις τιμες των προιοντων σε επιπεδα της υπολοιπης Ευρωπης,αλλα η εμπειρια μου και απο αυτες ειναι οτι με καθε ευκαιρια θα κλεψουν το κρατος.

Και παραδειγματα εχω αναφερει απο εδω και πιο παλια,και εστειλα και μεηλ στον νεο Υπουργο Οικονομικων αναφεροντας του την εμπειρια μου,φυσικα δεν απαντησε...τι να απαντησει?

Οταν οι ελεγκτικοι μηχανισμοι ειναι σαθροι,δεν θα βρεθει ποτε λυση στο θεμα της φοροδιαφυγης,οταν καταγγελεις φοροδιαφυγη και οι ελεγκτες πανε τα παιρνουν και κλεινουν την υποθεση τοτε το παιχνιδι ειναι χαμενο.

Ολοι οταν γινεται αναφορα στην φοροδιαφυγη κανουν την παπια,ολοι ειναι ενταξει,τοτε πως ειμαστε οι πρωτοι σε φοροδιαφυγη στην Ευρωπη?Ποιος κλεβει το κρατος?

Μαλλον παλι οι μισθωτοι και οι συνταξιουχοι,ισως και οι ανεργοι,ολοι οι υπολοιποι πληρωνουν τους φορους τους κανονικα.

Βουρ σε εμμεσους φορους λοιπον,ας πληρωσουν αυτοι που μπορουμε να εκβιασουμε,οι υπολοιποι με τετοιες ταχα μου πολιτικες δεν προκειται να βαλουν μυαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: