Πέμπτη, Δεκεμβρίου 03, 2009

Δεν θα ειναι καλο το μετα

Αυτη την εβδομαδα πηρα καποιες αποφασεις,δεν ειναι ευχαριστες,καποια λιγα τα εχω αναφερει και σε προηγουμενες αναρτησεις.
Οταν περννας μια ζωη οπως η δικη μου καποια στιγμη κουραζεσαι,δεν ερχεται τιποτα ευκολα,ολο προσπαθειες και ταλαιπωρια.

Ειμαι και...μαλλον εγινα και συναισθηματικα αδυναμος ιδιαιτερα τα τελευταια χρονια με την ανυποφορη κατασταση που ζουσα στο σπιτι,εχω και την εγνοια που η μανα μου ειναι εκει που ειναι ενω μπορουσε να ειναι εδω και να μην νοιωθει εστω και χωρις να ειναι αληθεια οτι δεν την θελω σπιτι.
Ειναι πολλα μαζι.

Ερχονται γιορτες,για πολυ κοσμο φετος δεν θα ειναι οι γιορτες που περιμενε,εγω δεν περιμενα και κατι ιδιαιτερο,τα μονα Χριστουγεννα που θυμαμαι απο τα τελευταια χρονια ειναι αυτα στην Αυστραλια με μαγιω στην παραλια και το φαγητο να ψηνεται στην κουζινα.

Περασα οσο καλα μπορουσα να εχω περασει υπο τις συνθηκες που μεγαλωσα,με τις εμπειριες που εζησα,με τα εφοδια που ειχα,οχι και πολλα.

Δεν μπορουσα ποτε τους πονηρους και κακοπιστους ανθρωπους και δυστυχως εδω στην Ελλαδα γνωρισα πολλους,και σε προσωπικο επιπεδο και κυριως σε επαγγελματικο.

Εκανα τις διπλασιες προσπαθειες που θα εκανε καποιος αλλος για να φτασει στα μισα απο οπου εφτασα εγω,δυσκολα το χθες αφηνει το αυριο να ξημερωσει στην Ελλαδα,κρατιεται σφιχτα στην θεση του,φοβαται τον θανατο,την αποσυρση.

Μεγαλωσα αρκετα,δεν νομιζω οτι μεγαλωνοντας περισσοτερο θα μου δωσει κατι καλυτερο να προσμενω,απλα δεν θελω αλλη πιεση,αλλο αγχος, αλλο πρεπει.

Ο καιρος περναει,αργα,οι εποχες αλλαζουν,πρεπει να δεχομαστε τον χρονο και να μην τον πολεμαμε,ο καιρος δεν ευνοει τους συναισθηματικους τυπους,πρεπει να ξερεις να πατας πανω στους αλλους,η επιβιωση δεν ειναι απλη,με αγαπη και κατανοηση.

Δεν θα ειναι καλο το μετα,το νοιωθω,το καταλαβαινω,θα το πολεμησω αυτο οσο μπορω,οταν δεν μπορω αλλο θα το αφησω να ερθει,αρκει να μην με ταλαιπωρησει.

Δεν θα ειναι καλο το μετα,οπως λεει και ενα τραγουδι που αγαπω πολυ.....

Να ζουμε για να ζουμε δεν βλεπω την ουσια.
Γιατι δεν ειναι ευ ζειν αυτο...αυτο ειναι ευθανασια.

2 σχόλια:

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Παρότι δεν γνωρίζω λεπτομέρειες ώστε να μπορώ να κρίνω... την περίπτωση να γυρίσεις στην Αυστραλία, την έχεις σκεφτεί?

ΗarryTsopanos είπε...

Ολα τα εχω σκεφτει Giorgia
απλα τον τελευταιο καιρο δεν εχω διαθεση να αποφασισω για τιποτα.
Ελπιζω να το ξεπερασω συντομα.Comfortably numb.