Τετάρτη, Δεκεμβρίου 09, 2009

Το Ενα μετα το αλλο

Αν θυμαστε στο τελος Νοεμβριου ημουν πολυ χαρουμενος γιατι μετα απο τοσους μηνες ειχα βρει δουλεια,οκ δουλεια δεν ειχα εργαστει καθολου,μια εκπαιδευση περναγα που πιστευα οτι ηταν μια απλη εκπαιδευση με ενημερωση για το προιον που θα επρεπε να πουλαμε συν την φιλοσοφια της εταιρειας.
Αυτο ομως καθε αλλο παρα εκπαιδευση ηταν,επρεπε να κινουμαστε με συγκεκριμενο τροπο,να μιλαμε με συγκεκριμενο τροπο,να λεμε συγκεκριμενες λεξεις,και γενικα μια πολυ ψυχοβγαλτικη κατασταση που στην συγκεκριμενη περιοδο δεν μπορουσα να αντεξω.

Τελευταια μας ζητησανε και καποια αλλα χαρτια που εγω μετα απο 33 χρονια δεν μπρουσα να βρω πουθενα.....
και ετσι ειπα δεν ....... δεν ξαναπαω,μας ειχαν πει ομως οτι αν δεν τα παμε θα καταγγειλουν την συμβαση εργασιας που ειχαμε υπογραψει.

Λοιπον σημερα πηγα να παρω το επιδομα του οαεδ,να περασω τις γιορτες και εγω σαν ανθρωπος(ο λογος το λεει)και μου ανακοινωσαν οτι εχει διακοπει γιατι υπηρξε αναγγελια προσληψης μου.

Το πως βγηκα απο εκει εγω το ξερω,φυσικα και μιλησα με την υπευθυνη προσωπικου της εταιρειας αυτης η οποια επεμενε οτι ειχα παραιτηθει,και οτι δεν ειχε καταλαβει κλπ.

Και τωρα?

Τωρα τιποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: