Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009

Πλουσιος

Εμαθα ξαφνικα οτι τοσα χρονια ημουν πλουσιος και δεν το ηξερα.
Το φανταζομουν ομως,αλλα δεν ειχα και ακλονητες αποδειξεις για να πειστω.

Σημερα λοιπον εγινε πιστοποιηση του γεγονοτος αυτου απο τον ιδιο τον υπουργο.
Εγω και εκατομυρια αλλοι μισθωτοι δηλωνουμε περισσοτερο εισοδημα,απο εισοδηματιες,εμπορους,βιομηχανουςςελευθερους επαγγελματιες,αγροτες κλπ.

Το ερωτημα που θετω τωρα στον εαυτο μου ειναι το εξης.

Αφου ρε γελοιε ησουν πλουσιος επι τοσα χρονια,γιατι κλαιγοσουν σαν την Μαρθα Βουρτση?

Δεν μου απανταει ο εαυτος μου,μαλλον δεν το ηξερε ουτε εκεινος.

Και τα ερωτηματα πληθαινουν....

Τοτε λογικα η εταιρεια που παρανομα με απελυσε και φοροδιεφευγε ασυστολα,κακως μου πληρωσε αποζημιωση,εγω επρεπε να αποζημιωσω την φτωχη εταιρεια.

Αστεια αστεια,αλλα τοσα χρονια δεν το ηξεραν,δεν το καταλαβαιναν?δεν γνωριζαν οτι οι εφοριακοι τα παιρνουν?
Δοξα τω Θεω ο Επιθεωρητης δημοσιας διοικησης το εχει καταγγειλει τοσες φορες,ποιοι νοιαστηκαν?

Και τωρα ξαφνικα μαθαινουμε οτι οι εμποροι και οι βιομηχανοι ζουν με λιγοτερα χρηματα μηνιαιως απο εμενα....οταν εργαζομουν,και χιλιαδες αλλους μισθωτους.

Α ρε γαμοτο κατι ηξερα οταν εδινα αυτον τον τιτλο στο ιστολογιο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: