Κυριακή, Οκτωβρίου 03, 2010

Ποιος φοβαται την αληθεια και γιατι?

Παλι παρα την κουραση ξεκινησα για το νοσοκομειο,ηξερα οτι με περιμενει οπως καθε μερα,ειναι βαρια τα ποδια μου πηγαινοντας αλλα ειναι κατι που δεν θελω να της στερησω,η νοσοκομα μου ειπε οτι με ζηταγε....ηρθε ο μεγαλος μου ο γιος?ελεγε.

Εφαγε κανονικα ολο το φαγητο,ενα ζελε και ενα μπισκοτο,ποναγε απο τις κατακλισεις,ποναγα κι εγω μεσα μου,σκεφτομουν οτι δεκα μηνες πριν περπαταγε και μεσα σε 1 μηνα απο την εισαγωγη της στο αλλο αισχρο και αδιαφoρο μερος σταματησε να περπαταει.

Μιλαγα με την νοσοκομα,την καθαρισαμε εμεις μου ειπε ,φυσικα...η αποκλειστικη δεν παταει πλεον εκει,ισως φοβαται μου ειπε,ποιος φοβαται οταν ειναι συνεπης με την εργασια του?σκεφθηκα .
Ισως δεν βρεις καμμια να την αναλαβει ειπε και παλι,ας αφησουμε να δουμε τι θα γινει,αυτες παντως που αφορολογητα αποκομιζουν τοσα χρηματα καθε μηνα εκει μεσα θα εχουν να κανουν μαζι μου.

 Οσο για την αγωγη της εκει....σκεφτομουν οταν ελεγα στον περιβοητο διεθυντη της κλινικης ....αυτον που μου ανακοινωσε οτι θα πεθανει...εναν μηνα σχεδον πριν,οτι της δινει υπερβολικες δοσεις απο ενα φαρμακο και οτι στο αλλο νοσοκομειο μου ειχαν πει οτι αυτο ειναι πολυ δυνατο για τον οργανισμο της,εκεινος αντι 25μιλιγκραμ της εδινε 100,ειναι δυνατον να μην πεσει η γυναικα στο κρεβατι και να μην ξανασηκωθει?

Ενα κοματι κορμι χωρις τιποτα εχει μεινει,αποδειξη του ενδιαφεροντος τους,της φροντιδας τους,της αφοσιωσης στον ασθενη.Ενα κοματι κορμι και δερμα μονο.

Αυριο δεν θα παρακαλεσω,θελω καποιες απαντησεις τελικα,αν εχουν κανει σωστη δουλεια γιατι εφτασε η κατασταση ως εδω?
Τι θα γινει με αποκλειστικη?εγω με τι χρηματα θα βρω αλλη?

Μια αλλη μερα θα ξημερωσει αυριο,μια μερα που δεν θα ειναι ευκολη,οπως και ολες οι προηγουμενες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: