Πέμπτη, Νοεμβρίου 18, 2010

Τρεις και η κακη μας μερα

Τελειωσε το τριημερο εκδηλωσεων για το Πολυτεχνειο και αμεσως αρχιζει το τριημερο εκδηλωσεων για το νεο κομμα της Θοδωρας,ποιας Θοδωρας?Του βυζαντιου μωρε της Αυτοκρατειρας.

Αν αυτη η γυναικα δεν βαλει στεμμα εγω να μην ξαναπαρω επιδομα ανεργιας,που δεν θα ξαναπαρω γιατι τελειωνει...οποτε το στεμμα ειναι σιγουρο,τωρα μπορει να βγει και Μις Γιανγκ, αλλα στεμμα να ειναι και οτι να ειναι.

Τελικα φωναζαμε αλλα να που τα Ολυμπιακα ακινητα εχουν και καποια χρηση,που θα γινοταν η ανακοινωση του νεου κομματος?
Στο σταδιο Καραισκακη?
Καλα...και αν ξαναπαιρνε ο Ολυμπιακος πρωταθλημα εμενα να με φτυνατε μετα,το εχει παιδι μου το γονιδιο της γκαντεμιας η κορη του Δρακουλα,ασε που θα ζησει και αυτη εως την επομενη φορα που θα παρουμε τους Ολυμπιακους αγωνες.

Μου στελνει λοιπον μυνηματα να παω,βρε Θοδωρα οκ να ερθω να δω που θα χαμογελας και θα εισαι σε πελαγη ευτυχιας,αλλα....το ξερεις δυο πραγματα δεν μπορω στην ζωη μου και συ τα εχεις και τα δυο.

Το ψεμα και την ανικανοτητα.

Τι θα ερθω να μου πεις?οτι το πολιτικο σκηνικο τα εχει παιξει και ειναι τελειωμενο?
Μα εσυ τοσα χρονια στο ιδιο πολιτικο σκηνικο δεν ζουσες?εκει δεν μεγαλωσες,εκει δεν γνωρισες ολους αυτους που με ενα αεροπλανο την κοπανησαν στην Γερμανια και τωρα ποιος τους ξερει?

Η μηπως μου πεις για τα εργα που εκανες σαν δημαρχος της Αθηνας?
Γιατι εκτος απο μια πρασια στο πλαι στην Πανεπιστημιου αλλο εργο δεν εχω δει και ....ξερεις εχω ψαξει παρα πολυ.

Ασε που θα εχει μαζευτει εκει ο καθε αποτυχημενος πρωην νεοδημοκρατης ο οποιος θελει να κανει μια καινουργια αρχη....στην τσεπη του φυσικα οχι στην προσφορα του προς την χωρα.

Αχ βρε Θοδωρα....κριμα τοσες προσδοκιες χαμενες,ποιος πιστευει το γερασμενο οταν παρουσιαζεται σαν νεο πλεον?

Δεν υπάρχουν σχόλια: