Δευτέρα, Ιανουαρίου 09, 2012

Eφοριακοι σε κυκλωματα παρανομου πλουτισμου....αστειευεστε....

Ενα ενα θα ανοιξουν τα σκανδαλα δωροδοκιων αρκει να το θελει η δικαιοσυνη,ενας ενας θα πανε φυλακη αν τελεσιδικησουν οι ερευνες για τον παρανομο πλουτισμο εφοριακων και συνεργατων τους,επιτελους.

Και ομως τοσες δεκαετιες κανενας δεν μιλαγε,κανενας δεν ηξερε,κανενας δεν ενδιαφερθηκε για το οργιο της φοροδιαφυγης,ποτε δεν εγινε ενας ελεγχος σε βαθος στα περιουσιακα στοιχεια οσων ειναι απασχολημενοι με την φοροδιαφυγη...τι μου φερενει στο μυαλο αυτο.

Το 1994 εκανα μια καταγγελια για μεγαλη φοροδιαφυγη ανωνυμης εταιρειας εισαγωγης ιταλικων οικων μοδας,η εταιρεια αυτη σημερα οπως και τοτε ειναι απο τις μεγαλυτερες στην χονδρικη και λιανικη πωληση αυτων των ειδων,με πολλα ακινητα και μεγαλο ογκο πωλησεων.
Η καταγγελια δεν ηταν ανωνυμη,περιειχε αποδειξεις που δεν ηταν δυνατον να αμφισβητηθουν.

Μετα απο λιγο καιρο κατα τυχη περασε μια υπαλληλος της αποθηκης της εταιρειας αυτης απο το καταστημα που εργαζομουν,μου χαμογελασε και μου ειπε:Μας εβαλες σε μπελαδες....

Τι συνεβη την ρωτησα?Ηρθαν να ελεγξουν την καταγγελια μου?

Ναι,ηρθαν...και? ρωτησα εγω.

Τους πληρωσαμε και τελειωσε εκει το θεμα.

Περιμενατε κατι αλλο?
Στον πολιτη που κανει την καταγγελια δεν δινει καμια υπηρεσια πληροφοριες για την καταγγελια του γιατι το απαγορευει το προσωπικο απορρητο,οποτε κανουν οτι θελουν.

Το ιδιο συνεβη και με τις επομενες καταγγελιες μου με τελευταια αυτην εναντιον της εταιρειας που με απελυσε παρανομα και καταχρηστικα,οχι μονο φοροδιεφευγε αλλα εισφοροδιεφευγε.

Κρατησε χρονια η ιστορια,χανοταν η καταγγελια μου απο γραφειο σε γραφειο,χανοντουσαν οι αποδειξεις και ετρεχα να τους παω φωτοτυπιες,τι εγινε τελικα?

Τιποτα,δεν βρηκαν τιποτα.

Μετα προκαλει σε κανεναν εκπληξη που φτασαμε εδω που φτασαμε?
Ποιος θα τιμωρησει αυτους που εκαναν τον ελεγχο σε αυτες τις καταγγελιες μου και δεν βρηκαν τιποτα παρα τις αποδειξεις?
Ακομα και ενα παιδι δημοτικου θα εβρισκε τι εχει συμβει.

Η χωρα διοικειται απο συμμοριες,συμμοριες κλεφτων και συνεργατων τους,απο μεγαλες εταιρειες που τωρα απολυουν προσωπικο γιατι δεν εχουν τα κερδη του παρελθοντος ενω στο παρελθον κατακλεβαν το κρατος με την βοηθεια του.

Πριν φυγω θα στειλω μια επιστολη στους οικονομικους εισαγγελεις με τα ονοματα αυτων των εταιρειων,με τον τροπο που φοροδιεφευγαν,ισως βρουν κατι εκεινοι.

Γιατι οι υπαλληλοι που επρεπε να το κανουν εκμεταλλευτηκαν την θεση τους για να πλουτισουν σε βαρος της χωρας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: