Σάββατο, Οκτωβρίου 02, 2010

Χωρις νομους και ηθικη

Εχω ξεχασει πλεον ποσες μερες τρεχω σαν τρελλος απο δω και απο εκει,να παω καθε μερα στο νοσοκομειο,να καθησω μαζι της,να μιλησουμε λιγο,να την ταισω,ευτυχως εκει δεν ειναι ουτε κατα ιδεα σαν τον χωρο που ηταν πριν,κατι που δειχνει οτι απλα στον αλλο χωρο επικρατουν οι εντολες και οι συνθηκες της συμμοριας που ειναι εκει μεσα.

Μεσα στον μηνα επισης εχω τρεξιματα με την αγωγη κατα των δυο κυριων που με την δικη τους και μονο θεληση εχασα την εργασια μου και εχω τάλαιπωρηθει αφανταστα τοσα χρονια.

Και δειτε τελικα πως ολα αυτα φερνουν ενα αποτελεσμα που σε θλίβει και σε εξοργιζει συγχρονως.

Ο δικηγορος μου ζητησε να του παω ενα πιστοποιητικο απο το νοσοκομειο οτι η μητερα μου νοσηλευεται εκει,οι λογοι που το ζητησε ειναι για να αποδειξει την οικογενειακη μου κατασταση.
Εκανα λοιπον μια αιτηση και επρεπε να γραψω και τους λογους για τους οποιους ηθελα αυτο το χαρτι,και εγραψα για δικαστικη υποθεση,το πηγα εκει στον αλλον χωρο και το παρεδωσα επειδη ελλειπαν οι γιατροι που επρεπε να το υπογραψουν σε μια απο τις υπευθυνες.
Η αλλη οση ωρα ημουν εκει κλειδωνε μια πορτα...επι πεντε λεπτα,για να μην γυρισει να με κοιταξει,τετοια καλη ανατροφη ηθελα να ξερω απο που την εχουν παρει?

Και εδω αρχιζει η παρανομια και τελικα η αδιαφορια και αμελεια για την κατασταση της υγειας του ασθενη.

Παρανομια ειναι να δεχεσαι εγγραφο με προσωπικα δεδομενα και αντι να το δωσεις σε εκεινον τον οποιον απευθυνεται,εσυ να το συζητας με προσωπικο νοσηλειας και μαλιστα με προσωπικο που δεν ανηκει στο δυναμικο του νοσοκομειου,διοτι οι αποκλειστικες δεν ανηκουν στο ΨΝΑ,παρανομα ειναι εκει,πληρωνονται χωρις να δινουν αποδειξη,φοροδιαφευγουν και πολλα αλλα.

Βλεποντας λοιπον η υπευθυνη στην οποια αφησα το χαρτι οτι το χρειαζομαι για δικαστικη χρηση τι εκανε?

Αντι να το βαλει σε ενα συρταρι να το παραδωσει στον γιατρο για να το υπογραψει,το συζητησε μαλλον με ολους και ολες εκει μεσα πιστευοντας οτι η δικαστικη χρηση ειναι κατα του νοσοκομειου.

Αποτελεσμα?
Ενω μετα την αποφαση που μου ανακοινωσε η αποκλειστικη μου να εγκαταλειψει την μητερα μου,ταχα γιατι εχει προβληματα με τον συζυγο της,τα εχει αλλα δεν τα αποκτησε τωρα,ουτε θα εγκαταλειψει τους υπολοιπους ασθενεις της εκει,μιλησε με την διευθυντρια νοσηλευτικης η οποια της ειπε οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το κανει αυτο.

Αλλαξε γνωμη,δεν ειχε πλεον προβληματα με τον συζυγο της,και υποσχεθηκε να παραμεινει.
Μαθαινοντας λοιπον απο το εγγραφο με τα προσωπικα δεδομενα οτι εγω το χρειαζομαι για δικαστικη χρηση........

Κουτοπονηρες ειναι,ενοχη νοιωθουν,φοβουνται,αποφασισε χωρις να με ενημερωσει καθολου να μην συνεχισει να περιποιειται την μητερα μου.
Και αυτο το εμαθα εγω απο τις νοσηλευτριες και την αναπληρωτρια προισταμενη Κυρια Φιλιω σημερα.
Αφου ευχαριστησω ολους και ολες εκει,εννοω εκει που ειναι τωρα για την φροντιδα και την προσοχη τους ρωταω?

Αυτη η συμμορια πως θα διαλυθει?
Πως θα αλλαξουν νοοτροπια αυτες οι κυριες εκει,πως θα ενδιαφερθουν για τους ασθενεις αντι να κουτσομπολευουν τα προσωπικα δεδομενα του καθενος μας?
Διαβαζω τον νομο περι προσωπικων δεδομενων,κατι πρεπει να γινει.τι δεν ξερω,αλλα κατι πρεπει να γινει.
Εκει δρουν πλεον εκτος ελεγχου και νομων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: