Σάββατο, Οκτωβρίου 02, 2010

Το δικιο και πως δεν θα το βρειτε.

Οπου και να εχω παει,με οποιον και να εχω μιλησει,μια ειναι η απαντηση.

Εχεις δικιο....

Και που να το βρω?
Ειναι κατι που δυσκολα το βρισκεις σε αυτην την χωρα,το δικιο,και ολοι μου λενε.....ναι εχεις δικιο.
Ο διοικητης του νοσοκομειου,η προισταμενη των νοσηλευτριων,ο συμβουλος του υπουργου υγειας,ναι εχω δικιο.
Γιατι αυτο που παρεχει το ΕΣΥ ειναι αδικο,παρεχει ενα κρεβατι και τιποτα αλλο,αν δεν υπαρχει οικονομικη ανεση και καποιος να ειναι συνεχεια απο πανω απο τον ασθενη,παει ο ασθενης τον πηρε ο Κυριος.
Και καλα να τον παρει ο Κυριος τον ασθενη,επειδη ηρθε η ωρα του,αλλα να πεθαινουν οι ασθενεις απο ελλειψη νοσηλειας,απο ελλειψη φροντιδας,απο ελλειψη ενδιαφεροντος,αυτο δεν το θελει ουτε ο Κυριος.

Μια εχθρικη αντιμετωπιση,αυτο βιωνω,απο τοτε που"τολμησα"και ειπα,δεν κανετε καλα την δουλεια σας.
Αντιμετωπος με την ευθυνοφοβια τους,με την αδιαφορια,την εχθροτητα,αυτο μας αξιζει τελικα?
Να μας γυριζουν την πλατη οι υποτιθεμενες νοσηλευτριες?
Να μην δειχνουν κανενα ενδιαφερον για το προβλημα που αντιμετωπιζει ο καθενας μας?
Αυτο δεν ειναι λειτουργημα,ειναι βαριεμε και απλα περιφερομαι εδω με μια ασπρη ποδια,αντε να παιρνω τον μισθο μου και να παω σπιτι μου,τι δουλεια εχω εγω εδω?

Γιατι ενω εχω δικιο δεν εχω παρει καμμια απαντηση εως σημερα για το πως εφτασε ως εδω η ασθενης?
Ετσι απο τυχη?απο κακη φροντιδα?απο δικη της αποφαση?απο ελλειψη νοσηλειας.
Πως θα ξερω εγω τον λογο?Να τον μαντεψω μονος μου?
Και γιατι σην παθολογικη κλινικη δουλευουν και δεν πλενουν τα αμαξια τους?
Πληρωνονται περισσοτερο?

Τι ψαχνεις θα μου πεις σε ενα διαλυμενο κρατος,δικιο?

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: