Πέμπτη, Ιανουαρίου 20, 2011

Ενας πυρσος θα τους σωσει?

Αντε παλι αλλαγες στην πιο νεα Νεα Δημοκρατια,αλλαξε ο αρχηγος,αλλαξε ο μανωλιος κι'εβαλε τα ρουχα του αλλοιως,οι ιδιοι και οι ιδιοι,η σκιωδης κυβερνηση ειναι σχεδον διπλασια απο το κυβερνητικο υπουργικο συμβουλιο,τι μενει να αλλαξει?

Η νοοτροπια.
Αμ δε......

Θα αλλαξει το σημα.
Κατι πιο αφαιρετικο απο οτι λενε,κατι σαν αυτο που λεει η γκομενα....παω να ριξω κατι αναλαφρο επανω μου κι'ερχομαι.

Αυτα συνηθως τα κανουν τα απορυπαντικα και τα σαμπουαν,να αλλαζουν σχημα,χρωμα και μεγεθος,ενα κομμα στην δικη μου σκεψη θα επρεπε..να αλλαζει:

Φιλοσοφια
Νοοτροπια
Προσανατολισμο
Τους κλεφτες
Τους λωποδυτες
Τους απατεωνες

Και επειδη εχω και προτασεις για να μην λετε οτι ειμαι πολυ αποτομος και σκληρος με τα κομματα,οριστε η προταση μου,αντι του πυρσου που οποτε θελει αναβει και οποτε τους συμφερει σβηνει.

Να βαλουν σαν σημα τους την φωτογραφια της αναρτησης
Μια λαμπα θυελλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: