Παρασκευή, Μαρτίου 25, 2011

Xρειαζομαι αμεσα βοηθεια

Ελα φιλαρακο
Εγω ειμαι ο καλυτερος σου φιλος.
Αυτος που σου εδινε δανεια οποτε τα χρειαζοσουν,που σου τοκιζα τις καταθεσεις σου με 1% και σου ζηταγα τοκο 18% για να σου δωσω χρηματα.
Αυτος που πηρε 100 δις ευρω απο τον καλυτερο του πελατη, το πολιτικο συστημα,αυτος που σου παιρνει το σπιτι η σε στελνει στα δικαστηρια αν του χρωστας ενα ευρω,αυτος που σου στελνει τον λογαριασμο της πιστωτικης σου καρτας ακομη και αν το ποσο ειναι 25 σεντς.
Χρειαζομαι την βοηθεια σου,δεν παω καλα,ειχα μονο 400 εκατομμυρια ευρω κερδος φετος,δεν εκανα σπαταλες,δεν εδωσα δανεια,τι με νοιαζει αν η οικονομια παει κατα διαολου,εγω να εχω λεφτα και δεν με νοιαζει.
Σε παρακαλω να με δανεισεις και παλι,να μου δωσεις οτι εχεις και δεν εχεις,εγω πρεπει να επιζησω,εσυ εισαι αναλωσιμο,η χωρα μπορει να πουληθει αρκει να την αγορασω εγω.
Εγω δεν ειμαι που ετρεξα σε καθε σου αναγκη?
Εγω δεν σου εδωσα να παρεις σπιτι,ασχετα αν το κατασχεσα οταν εμεινες ανεργος και δεν ειχες να το πληρωσεις,εγω δεν ειμαι που σε βολεψε και πηρες το αμαξακι για να ριχνεις τις γκομενες?
Τωρα που το εχασες κι'αυτο πες μου...την βγαζεις με το χερι?
Εγω δεν σου εδωσα και πηγες διακοπες,και τοτε που πηρες το συστημα ηχου απο που τα πηρες?
Θελω λεφτα,δεν χορταινω,εχω καλους φιλους ακομη και αν δεν μου δωσεις εσυ θα μου τα δωσουν εκεινοι.

Μαζι σε δουλευουμε,εμεις σε κυβερναμε αυτοι ειναι μαριονετες,εμεις θα κανουμε οτι θελουμε,εμεις ειμαστε οι κυβερνησεις των χωρων,θελεις δεν θελεις σε εμας θα τρεξεις αυτοι ειναι ανικανοι.

Θελω την βοηθεια σου,αν δεν μου την δωσεις θα βρω εγω τον τροπο να στα παρω.

Ειμαι ο καλυτερος σου φιλος.
Η κυβερνηση σου εγω η αγνωστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: