Κυριακή, Ιανουαρίου 08, 2012

Αν ήμουν εγώ...

Αν χθες το βράδυ γύρω στα μεσάνυχτα έτρεχα σαν τρελλή με το παλιό μου σαραβαλάκι,παραβιάζοντας 4 κόκκινα φανάρια,αρνούμενη να σταματήσω στα σήματα των αστυνομικών (sic) και παρ'όλα αυτά κατάφερναν άνδρες της ομάδας Δίας να με σταματήσουν,εγώ αρνιόμουν να δώσω τα στοιχεία μου και να δείξω τα χαρτιά μου και γκάζωνα χτυπώντας έναν από αυτούς με αποτέλεσμα να πάει στο νοσοκομείο με κάταγμα ποδιού..τι θα είχε συμβεί?
Θα με είχαν κάνει μαύρη στο ξύλο,θα με είχαν σύρει στο αστυνομικό τμήμα όπου θα συνέχιζαν εκ περιτροπής να με ξυλοφορτώνουν,θα μου φύτευαν στο αυτοκίνητο από ναρκωτικά μέχρι όπλα,θα μου φόρτωναν ανύπαρκτες κατηγορίες για να δικαιολογήσουν και τον ξυλοδαρμό,θα έμενα σήμερα όλη μέρα στο  τμήμα καθότι Κυριακή,θα πήγαινα την Δευτέρα στον εισαγγελέα,θα έπαιρνα προθεσμία και θα ξαναγύρναγα στο τμήμα ή στην ΓΑΔΑ μέχρι να απολογηθώ..
Αυτά στην καλή περίπτωση..Στην κακή και περισσότερο πιθανή όσο θα ήμουν υπό κράτηση δαρμένη θα ανακάλυπταν την πολιτική μου ταυτότητα,θα έκαναν λόγο για "περίεργο"ή "ύποπτο"συμβάν,θα με συνέδεαν με την εγχώρια και διεθνή "τρομοκρατία"λόγω σχέσεων με τον Αναρχικό χώρο,θα με κράταγαν 4-5 μέρες στην ΓΑΔΑ χωρίς δυνατότητα επαφής με δικηγόρο ή μεταφορά στο νοσοκομείο,θα έψαχναν στοιχεία για να δέσουν το σενάριο,δεν θα έβρισκαν,αλλά θα με προφυλάκιζαν  για παραδειγματισμό και με την ελπίδα ότι κατά την πορεία των ερευνών θα προκύψουν εκείνα τα αδιάσειστα στοιχεία που φυσικά δεν θα προέκυπταν..
Αυτά αν ήμουν εγώ..
Επειδή εγώ όμως ή κάποιος άλλος δεν ήμουν εκεί και αυτός που ήταν είναι ο Κίμωνας Κουλούρης,πρώην Πασόκος υπουργός τίποτα απ'όλα αυτά δεν συνέβη..
Ζήτησε συγνώμη,είπε ότι παρεκτράπηκε,ότι από τον εκνευρισμό του κατά λάθος έβαλε την πρώτη ταχύτητα και πάτησε γκάζι πέφτοντας πάνω στον μπάτσο,ο μπάτσος δεν έκανε μήνυση και ο Κίμωνας με το μαύρο μολύβι στα μάτια πήγε σπίτι του για να περάσει μια όμορφη Κυριακή..
Λοιπόν μάγκες,ξέρετε κάτι?Αν αυτό είναι η δημοκρατία σας για την οποία "αγωνίζεστε"δεν έχω παρά ολόψυχα να ευχηθώ να πέσει με πάταγο πάνω σας και εγώ να χορεύω γυμνή πάνω στα συντρίμμια!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
 http://monahus.blogspot.com/2012/01/blog-post_8675.html?spref=tw

Δεν υπάρχουν σχόλια: