Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2012

Κοιμαμαι και ξυπνω οποτε θελω

Τι κακο και αυτο με την διαφορα της ωρας,οκ εχουν περασει τρεις μερες επρεπε να ειχα συνηθισει καπως,αλλα εγω εκει πεισμα,κοιμηθηκα σημερα απο τις 12 το μεσημερι μεχρι τις πεντε και το απογευμα και μετα στις 12 το βραδυ μεχρι τις 4 το πρωι και μετα ....τιποτα.

Καποια στιγμη θα συνελθω φυσικα αλλα μεχρι τοτε θα ταλαιπωρω το ωραριο του υπνου μου και δεν θα μπορω να προγραμματισω και τιποτα μιας και οταν μου ερχεται δεν μπορω να αντισταθω και ξεραινομαι επι τοπου.

Ευτυχως που υπαρχει και το λαπτοπ και το ανοιγω και χαζευω στο τουιτερ η μαθαινω νεα απο την πατριδα,αχ ρε πατριδα πως σε καταντησανε οι αλητες,κρεμαστε τους ρεεε,αν τους κρεμασετε θα επιστρεψω κι εγω,δεν χανονται αυτα τα ιβεντς.

Κρεμαστε τους ρε,μην πιστευετε τις νεες αρχες και τα καινουργια ξεκινηματα του αντισυνταγματολογου,ουτε την αυτοδυναμια του Σαμαρακου του αποτυχημενου,την ψηφο σας θελουν μονο,πολιτες ειστε τωρα,μετα τις εκλογες θα ειστε λωποδυτες.

Και επειδη ειναι και ηλιθιοι αλλα εμεις τους θεωρουμε εξυπνους βαζω μια ασχετη φωτογραφια απο εκει που ημουν την προηγουμενη εβδομαδα,αχ πατριδα μου λειπεις γαμοτο....και ετσι δεν θα διαβασουν τα κομματοσκυλα τους την αναρτηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια: