Κυριακή, Μαρτίου 25, 2012

Ζωντας στον παραδεισο........ μονος.....

Ναι ξερω θα παραξενευτειτε πολλοι απο εσας με την εξελιξη των γεγονοτων στην ζωη μου,ισως πειτε....παει αυτος λαλησε τελειως,ουτε καταλαβαινει τι του συμβαινει η τι του γινεται.

Και θα εχετε απολυτο δικιο,μεσα σε 10 μερες εφερα τα πανω κατω,πηγα μεχρι Σιγκαπουρη και επεστρεψα και τελικα απο χθες βρισκομαι αισιως στο Συδνευ,μεταναστης με σκοπο να μεινω να εργαστω εδω,ελα που το μυαλο μου δεν το καταλαβαινει?

Ναι ανετα θα γυρνουσα και παλι πισω,οχι  ομως δεν μου ελειψε η χωρα,η κατασταση του φασισταριου που κυβερναει,η επι δυομισυ χρονια ανεργια μου,το μαυρο χαλι της δημοσιας διοικησης,οτι μελλον δεν υπαρχει για κανεναν πλεον.

Μου ελειψε το μωρουλι μου,οι φιλοι μου,οι συγγενεις μου...κυριως ομως το μωρουλι μου,ζω και αναπνεω με την σκεψη αυτη,το να ειμαι μακρυα με κανει τοσο χαλια που δεν μπορουσα να το φανταστω ποτε,και τι θα γινει ρωταω?

Και μετα απο μια αγρυπνη νυχτα με πηρε ο ιδιοκτητης του σπιτιου για βολτα,και γυριζαμε απο τις 10 και τεταρτο το πρωι μεχρι τις πεντε το απογευμα μεσα σε εναν παραδεισο,αυτη ειναι η πολη του Συδνευ,την ξερω απο παληα φυσικα αλλα οσο και να το ξερω βλεποντας το απορω,πως καταντησαμε την δικη μας πρωτευουσα ετσι οπως την καταντησαμε.
Παντου πηγαμε με ΜΜΜ,τραινα λεωφωρεια,ολα στην ωρα τους,με βιβλιαρακια που σου λενε ποτε ακριβως περνανε με sms που στελνεις απο καθε σταση και παιρνεις απαντηση σε ποση ωρα ερχεται το λεωφωρειο σου.

Να μην πω οτι λυπηθηκα...ψεμματα θα ειναι,εμεις χαλασαμε δις και τιποτα απο αυτα δεν εχουμε,εμεις ειμαστε οι εξυπνοι που αφησαμε 4 παγκοσμιους κυβερνητες να μας κατατροπωσουν και να μας βαλουν στον γυψο για τα επομενα 50 χρονια.

Και ο συγκατοικος μανιωδης με τι; συνομωσιες που εξυφαινονται,μου μιλαγε για το σχεδιο παγκοσμιοποιησης και ολα τα σχετικα,ξυπνησαν και οι Αυστραλοι δηλαδη,εμεις να δω ποτε.

Ναι ειναι ενας παραδεισος εδω,δουλεια απο αυριο θα ψαξω να βρω,θα παιρνω το επιδομα ανεργιας 498 δολαρια το 15θημερο παρ'ολο που λειπω απο την χωρα 20 χρονια,παραδεισος ....

Ποιος ομως ειναι ευτυχισμενος σε εναν παραδεισο..... μοναχος?

4 σχόλια:

nina είπε...

Καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα Χάρη ... σου εύχομαι όλα να σου πάνε δεξιά γιατί το αξίζεις !!! ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΣ !

ΗarryTsopanos είπε...

Nασαι καλα,παντα,δεν ξεχναω κανεναν.

xristin είπε...

Γροθιά στο στομάχι μου είναι η ανάρτηση σου!
Πως φτάσαμε στο σημείο να μην μπορούμε να μείνουμε στην χώρα μας;
Τι να πω!
Καλή αρχή!

ΗarryTsopanos είπε...

Νασαι καλα,ναι αυτο μας κανουν,μας διωχνουν απο την χωρα μας οι αλητες.