Δευτέρα, Απριλίου 05, 2010

Οδοιπορικο









Εξι ημερες με 240 ευρω περιλαμβανομενων των αεροπορικων εισητηριων και του ξενοδοχειου δεν βρισκεις καθε μερα,ψαχνοντας στο διαδυκτιο ομως μπορεις να το καταφερεις και αυτο.

Φτασαμε στο Μοναχο πρωι και κατευθυνθηκαμε στο ξενοδοχειο,Four Points by Sheraton σκεφτηκα τι σοι ξενοδοχειο θα ειναι αυτο με μεσο ορο για καθε βραδυα τα 55 ευρω συνολικα,χωρις πρωινο?

Κανενα βρωμικο,παρατημενο θα ειναι σκεφτηκα παλι και ειχα ενα αγχος μεχρι να φτασουμε εκει,μας καλωσορισαν και παρ'ολο που επρεπε να παμε στις 3 μ.μ μας εδωσαν τις καρτες να παμε στο δωματιο απο τις 10 το πρωι.

Ενα δωματιο τελειο,πεντακαθαρο με θεα μακρυνη τις Αλπεις και μπροστα στον χωρο που γινεται η γνωστη γιορτη μπυρας τον Οκτωβρη.

Ο καιρος στους 20 βαθμους με ηλιο και βγηκαμε για τις βολτες μας στο κεντρο,εχω παει ξανα μονος και αυτη την φορα με παρεα το μωρουλι μου ενοιωσα να μου αρεσει πιο πολυ.

Ομορφη πολη,γεματη πρασινο,παρκα,ποταμια,λιμνες,τεραστια πεζοδρομια,χωρις παρεμποριο,χωρις πινακιδες παντου,χωρις ζητιανους,χωρις πολλα απο τα δικα μας τα κακα.

Ηθελα να ξερω ολοι οι δημαρχοι μας δεν εχουν επισκεφτει καμια απο τις ευρωπαικες πρωτευουσες να δουν πως ζουν και κινουνται οι πολιτες εκει?
Μονο τα χωρια τους επισκεπτονται.

Η φτηνεια απιστευτη,ειδα και την βενζινη στο 1,14 ευρω,κατι που δεν θα ξαναδουμε εδω πια,ο καφες τσαμπα,το φαγητο τελειο και φτηνο χιλιαδες των χιλιαδων ο κοσμος στους δρομους,πεζοδρομοι και ποδηλατοδρομοι παντου.
Με ενα εισητηριο των 28 ευρω ταξιδεψαμε στο Regensburg,στο Garmish Paterkirchen και απο εκει με αλλα εξι ευρω εως και το Innsbruck.

Παντου ομορφια,πρασινο,χωρια ομοιομορφα και πανεμορφα,πολεις με ευτυχισμενους ανθρωπους που εκαναν βολτα η ψωνιζαν για το Πασχα.

Γυρισαμε κουρασμενοι αλλα χαρουμενοι που εστω και για λιγο ζησαμε οπως θα επρεπε να ζουμε ολοι μας και εδω.
Πρωτη εικονα οι ειδησεις για μεταρυθμισεις και νεα μετρα.

Δεν ειμαι αισιοδοξος οτι θα αλλαξει κατι εκτος απο την πιστη μας,δεν περιμενω τιποτα καλυτερο μενοντας εδω,αν δεν ηταν η μητερα μου στο νοσοκομειο και δεν φοβομουν οτι εχω μεγαλωσει πολυ για να κανω μια νεα αρχη θα εφευγα αμεσως για την Αυστραλια.

Υπηκοος ειμαι,μπορω να παω.....δισταζω και ας ξερω οτι δεν υπαρχει μελλον σε αυτη την χωρα.
Θα δουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: