Δευτέρα, Μαρτίου 21, 2011

Φαρμακα..... ειδος σε ελλειψη στα νοσοκομεια


Η στροφη προς τον πολιτη συνεχιζεται με αμειωτους ρυθμους,οι σωτηρες μας εξακολουθουν να ενδιαφερονται για εμας τον λαο και αυτο πλεον ειναι ορατο σε καθε βημα μας.
Eνω εκεινοι αλληλοδιοριζονται εχουν αφησει την κοινωνια να υποφερει .

Πηρα τηλεφωνο και σημερα το γραφειο του υπουργου υγειας,φυσικο ηταν μιας και δεν ενδιαφερθηκε κανενας να επικοινωνησει μαζι μου παρ'ολο που μου ζητησαν το τηλεφωνο μου.

Ναι το ξερουν το προβλημα,ξερουν οτι υπαρχει ελλειψη φαρμακων στα νοσοκομεια,αυτο που δεν ξερουν ειναι τι και ποτε θα το κανουν ωστε να δωσουν λυση στο προβλημα,μιλησα με τρεις κυριες,κατανοηση πολυ,απαντησεις καμια.
Οι ερωτησεις μου δεν ηταν ουτε παραλογες ουτε δυσκολες:

Ξερετε οτι υπαρχουν ελλειψεις σημαντικων φαρμακων απο τα νοσοκομεια?
Τι κανετε για αυτο?
Ξερετε οτι η ελλειψη αυτων των φαρμακων χειρoτερευει την κατασταση της υγειας των ασθενων?

Προσπαθουν λενε να βρουν μια ακρη διοτι οι εταιρειες φαρμακων αντιδρουν στον νεο τροπο πληρωμης.

Τους απαντησα:Οι γελοιοι υπουργοι οι δικοι σας και της νουδου ειχαν συμφωνησει αυτους τους τροπους πληρωμης,τι φταινε οι ασθενεις να ταλαιπωρουνται επειδη εσεις θελετε ταχα να σωσετε την χωρα την στιγμη που οι δικοι σας την καταντησαν ετσι?

Εχετε δικιο.
Ξερετε ποσες φορες εχω ακουσει αυτο το"εχετε δικιο"?
Και τι θα γινει με την υγεια των ανθρωπων,του δικου μου,του διπλανου?
Φταιει αποκλειστικα ο διοικητης του νοσοκομειου μου απαντησαν.

Δηλαδη μου λετε οτι ο διοικητης του νοσοκομειου εχει ενα πορτοφολι και πληρωνει τις εταιρειες και ξαφνικα ξεχασε να τις πληρωσει?
Δηλαδη ενα κρατικο νοσοκομειο ανηκει στον διοικητη του και οχι στο κρατος?
Μπορει απο μονος του ενας διοικητης νοσοκομειου να αποφασισει οτι θελει να πεθανουν οι ασθενεις του?

Φυσικα ζητησα ραντεβου,για να δω τον υπουργο δεν το συζηταμε,κανεναν παρατρεχαμενο γενικο γραμματεα καλοπληρωμενο και αυτο ακομη θα περιμενω να με ειδοποιησουν.
Τοση δυσκολια να δεις καποιον,τι κανουν,απο το αποτελεσμα ομως μαλλον τιποτα.
Θα τους αρεσε να ειναι στη θεση καθε συγγενους και να εχουν ασθενη σε νοσοκομειο στο οποιο δεν υπαρχουν αυτα τα φαρμακα που χρειαζεται για να συνεχισει να ζει?

Ας παραιτηθουν τουλαχιστον αφου ειναι παντελως ανικανοι να διαχειριστουν τετοια προβληματα,ο υπουργος για ποιο λογο νομιζει οτι βρισκεται στην θεση του?Για να κλαιει στα καναλια?

Εχουμε την Μαρθα Βουρτση να το κανει αυτο,εκεινος δεν εχει τετοιο ταλεντο.

Μαλλον δεν εχει κανενα ταλεντο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: