Δευτέρα, Μαρτίου 14, 2011

Εγω η Εσυ?

Τα ερωτηματα που εχουμε ολοι μας παραμενουν αναπαντητα,μας φορτωσαν ενα δυσβασταχτο μελλον χωρις τελικα να μας πουν ποιοι ειναι οι κυριοι αιτιοι για αυτο.
Και επειδη συνεχιζουν να μιλανε για νικες λες και ειμαστε καφροι και δεν καταλαβαινουμε θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα.

Εγω η εσυ με τις υπογραφες μας χρεωσαμε την χωρα με δισεκατομμυρια επι δεκαετιες?
Εγω η εσυ βαλαμε στους τραπεζικους μας λογαριασμους χρηματα απο δωροδοκιες και μιζες?
Εγω η εσυ προσλαβαμε καθε ανικανο να κανει δυσκολη την ζωη στον πολιτη?
Εγω η εσυ κουβαλαγαμε σε σακκουλες τα μετρητα στα κομματα?
Εγω η εσυ αφησαμε επι δεκαετιες το εσυ να διαλυθει?
Εγω η εσυ τοποθετουσαμε διοικησεις στις δεκο στο ικα και στα ταμεια ασφαλισης?
Εγω η εσυ ζουσαμε πλουσια ενω οι υπολοιποι ελληνες περναγαν την  μια λιτοτητα μετα την αλλη?
Εγω η εσυ διναμε ασυλια στους εγκληματιες καθε φορα?
Εγω η εσυ παιρναμε μερος σε εξεταστικες επιτροπες χωρις νοημα?
Εγω η εσυ ειπαμε δεκαδες ψεματα με σκοπο να οδηγησουμε την χωρα εδω που βρισκετε?
Εγω η εσυ καναμε την μεγαλυτερη αναδιανομη πλουτου στην χωρα με το χρηματηστηριο?
Εγω η εσυ παραδωσαμε τα Ιμια σαν γκριζα ζωνη και πηραμε την σημαια μας απο εκει?
Εγω η εσυ καταφεραμε να μην εισπραξει η χωρα τις αποζημιωσεις που ειχε δικαιωμα για τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο?

Η προδοσια ειναι διαχρονικη,ολοι βαζανε ενα τουβλο,καποιοι κτισανε και ολοκληρο δωματιο,εμεις γιατι να πληρωσουμε την προδοσια αυτη?
Επιτελους κυριε διαχειριστα,δεν ειμαστε τοσο ηλιθιοι οσο φαινομαστε,ξερουμε τι θελετε να κανετε,και ξερουμε και γιατι το κανετε.
Η λεσχη μπιλντερμπεργκ θα σας ανταμειψει.

Εμεις θα σας θυμομαστε σαν μια μαυρη σελιδα στην ιστορια του εθνους.
Μην γυρνατε λοιπον απο γραφειο σε γραφειο και μας λετε οτι νικησατε,δεν ειναι νικη αυτο που θα συμβει ειναι πανωλεθρια.
Και επειδη το αρνιεστε,ας περιμενουμε και θα το δουμε.
Το τιμημα της δικης σας νικης ειναι η δυστυχια του λαου.

Παραξενη νικη στ΄αληθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: