Σάββατο, Μαρτίου 12, 2011

Tο πιο τρελο μου ονειρο

Η συνθεση αυτη απο το Γρεκι μου αναψε την φαντασια μου,το πιο τρελο μου ονειρο σκεφτηκα,να δω μια μερα ολους αυτους μαζεμενους σε ενα κελι της φυλακης,οχι χωρια ολοι μαζι,οπως στο κοινοβουλιο,να βρωμανε τα χνωτα τους απο την απλυσια,να τρωνε σπανακορυζο και πατατες μπλουμ,να ζητανε χαβιαρι και σαμπανια και να γελανε μαζι τους οι φυλακες.

Κλεισμενοι μεσα εκει θα ειναι ευκολο να κανουν διαβουλευσεις και συζητησεις,το φυσικο ειναι ξεροντας την νοοτροπια τους οτι και αυτο ακομη σαν νικη θα το θεωρησουν,θα αισθανθουν αντιστασιακοι και οτι φυλακιστηκαν για τις δημοκρατικες τους ιδεες.

Τα προβληματα θα ειναι αρκετα για ολους τους εκει,ο Παγκαλος δεν θα εχει αρκετο φαγητο για να φαει,τα κουστουμακια θα ειναι για ολους ιδια,πανε οι μωβ γραβατες και οι ψευτικες εξαγγελιες.

Αλλα αυτο που θα τους λειψει περισσοτερο....πιο πολυ απο ολα ειναι:
Το μικροφωνο και η τηλεοπτικη καμερα.
Χωρις αυτην δεν υπαρχουν,το ξερουν,χωρις να μιλανε ασταματητα σε καναλια,να τσακωνονται,να επιμενουν οτι εχουν δικιο,να δειχνουν τον υπεροπτη εαυτο τους,την αλαζονεια τους.
Δεν υπαρχουν......

Το πιο τρελο μου ονειρο ειναι αυτο,ξερω και για πολλους αλλους θα ειναι το ιδιο,αλλα στην δημοκρατια που ζουμε στην φυλακη μπαινουν κατι φτωχαδακια,κατι μικροκλεφτες,κατι φοροφυγαδες αστειοι διοτι οι μεγαλοι ειναι ολοι ελευθεροι.

Λετε να μας κανει μια χαρη ο  Θεος σε αυτην την ζωη>?
Και να γινει ενα τρελο μας ονειρο πραγματικοτητα?

Εσεις ποιο απο ολα τα δικα σας θα διαλεγατε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: