Τρίτη, Μαρτίου 01, 2011

Ελλας ελληνων,δημοσιων λειτουργων

Κυρια Τολιοπουλου καλο Μηνα
Ακολουθησα την συμβουλη σας και επικοινωνησα με την Κυρια που μου ειπατε,μετα απο λιγη ωρα επικοινωνησε μαζι μου και μου εκλεισε ενα ραντεβου να παω προσωπικα απο το γραφειο του Γενικου Γραμματεα να συζητησω για τα δυο θεματα που σας εχω ενημερωσει.

Δυστυχως περιμενα κατι καλυτερο απο αυτο που αντιμετωπισα εκει,κατ αρχην δεν ηξερε ο Κυριος....ο οποιος δεν μου συστηθηκε καν .και ανεμελα και βαριεστημενα που τον ενοχλησα...για ποιο θεμα ημουν εκει,δεν ειχε καν τις καταγγελιες μου μπροστα του να ξερει τι εχει συμβει.
Στην πρωτη περιπτωση δεν πηρα καμια απαντηση πως και γιατι η υπηρεσια επικοινωνησε μαζι μου ζητωντας πληροφοριες και τηλεφωνα του νοσοκομειου,δεν ηξερε ποιος εχει αναλαβει την υποθεση,απαντηση θα μου δωσει οταν μαθει.....αν μαθει.
Αμφιβαλλω αν μετα απο αυτο γινει καν ελεγχος εφοσον και αν αυτος αποδωσει διοτι αν υπαρχει προηγουμενη ενημερωση στο νοσοκομειο λογικο ειναι να εξαφανιστουν οι παρανομα εργαζομενοι.

Στην κυριοτερη υποθεση ενω εγω ανεφερα οτι εχω αμφιβολιες οτι ο ελεγχος που εγινε στην επιχειρηση που σας εχω ενημερωσει ειναι σωστος και μαλιστα ανεφερα περι υποθεσεων οικονομικων ελεγκτων που εχουν χρηματιστει και εχουν εκδωσει ψευδεις απαλλακτικες αποφασεις,εκεινος ρεμβαζε και με ενα υφος Λουδοβικου του μηδεν με ενημερωσε να παω στον εισαγγελεα να παρω εντολη για να μαθω τι ελεγε η αποφαση.
Εγω δεν ζητησα να μαθω τι ελεγε η αποφαση,γνωριζω απο συνομιλια μου με οικονομικο επιθεωρητη σας οτι δεν βρηκαν τιποτα.

Αν ειναι δυνατον να αναφερει καποιος οτι μελος του ελεγκτικου μηχανισμου παραβλεψε κατα τον ελεγχο στην συγκεκριμενη επιχειρηση να ελεγξει την συγκεκριμενη φοροδιαφυγη και να παιρνει σαν απαντηση αυτη που πηρα εγω.
Δεν αμφεβαλλα οτι εχει γινει ελεγχος στην επιχειρηση,εχω οχι μονο αμφιβολιες αλλα βεβαιοτητα οτι ο ελεγχος ηταν πλημελλης και ζηταω να ξαναγινει με εμπιστους στο υπουργειο ελεγκτες.

Κατα τα αλλα σας ζητω να αποφευγετε να στελνετε ατομα εκει διοτι δεν ανταποκρινετε ο τιτλος της υπηρεσιας στον σκοπο που εχει αναλαβει,αν βαριουνται η αν βλεπουν τον πολιτη σαν χαμενο χρονο,ο εν λογω κυριος δεν μπηκε καν στον κοπο να ριξει μια ματια στα εγγραφα που του προσκομισα,δεν μπηκε στον κοπο να με χαιρετισει,και τελικα ενοιωσα σαν ενας ηλιθιος ο οποιος περιφερεται ασκοπα ζητωντας το αυτονοητο.

Και στην Ελλαδα το αυτονοητο πλεον δεν υπαρχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: