Τρίτη, Μαρτίου 08, 2011

Διαγγελμα για ψυλλου πηδημα

Ελληνικε λαε

Σημερα εβρασα δυο αυγα,εκανα πρωτογνωρες προσπαθειες για να τα καταφερω,παρ'ολες τις προσπαθειες μου απετυχα.
Το ιδιο εχω παρατηρησει σε οτιδηποτε εχω κανει σε ολη μου την ζωη,προσπαθω να το αποκρυψω και να το παρουσιασω σαν επιτυχια αλλα ηδη το εχετε παρει ειδηση.

Οταν κατεβασα τα αυγα απο το ματι της κουζινας ανακαλυψα οτι το ενα ειχε γινει πετρα και το αλλο ηταν ακομη μελατο,ακομη δεν μπορω να εξηγησω για ποιον λογο συνεβη αυτο και εχω καλεσει υπουργικο συμβουλιο για να μου δωσουν οι αχρηστοι αυτοι και ασυνεννοητοι εναν λογο ωστε να παρω και εγω μια αποφαση.

Εκανα αυτο το διαγγελμα χωρις κανεναν λογο απλα για να σας υπενθυμισω οτι μαχομαι οπως παντα για εσας,για τον μισθο και την συνταξη σας,και κυριως για να με δειτε κι'εσεις μια φορα μιας και ολο στο εξωτερικο γυρναω.
Θα πολεμησω σκληρα,και αν δεν  σας παρουν τσαμπα οι δανειστες μας τοτε θα σας δωσω με το ζορι.
Μην ανησυχειτε ειστε στα καταλληλα χερια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: