Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2013

Ο μονόλογος των νοικοκυραίων.



Επιτέλους η κρίση πλησιάζει στο τέλος της.
Φάνηκε φως στην άκρη του τούνελ.

Όλοι εμείς οι νοικοκυραίοι βρισκόμαστε κοντά στην νίκη.
Όλοι εμείς που θέλουμε να ζήσουμε ήσυχα και ειρηνικά, βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την επίτευξη του σκοπού μας.

500 € ο μισθός και 300 η σύνταξη; Γιατί όχι;
Πρόγραμμα Δωρεάν Εργασίας  όπως προτείνει ο Πέτρος Δούκας; Γιατί όχι;
Αρκεί  Εγώ να επιζήσω, και θα επιζήσω!

Γιατί τι έχει να μου προσφέρει ο άλλος; Ο οποιοσδήποτε άλλος.
Τι έχει να μου προσφέρει εκτός από αταξία;  

Και υπάρχει  Άλλος; Και αν ναι ποιος είναι αυτός;

Ποιος μπορεί να μου προσφέρει την σιγουριά μιας υπερδύναμης όπως είναι η Ε.Ε.;

Μικρό και αδύναμο κράτος είμαστε εμείς. Δεν μπορούμε να πούμε όχι. Πως μπορούμε να τα βάλουμε με τους μεγάλους;

Εντάξει το καταλαβαίνω! Πόνεσε η καρδιά μου που είδα την γιαγιά να ανοίγει τον σκουπιδοτενεκέ και να ψάχνει για φαγητό, αλλά τι να κάνω; Έχω οικογένεια, έχω παιδιά να μεγαλώσω.

Και όχι, δεν ανησυχώ για το αν θα είμαι στην θέση της σε λίγα χρόνια.

 Ο Σαμαράς είπε πως η ανάπτυξη είναι προ των πυλών. Θα έρθουν στην Ελλάδα Γερμανοί και Σαουδάραβες επενδυτές.

Δεν θυμάστε στην δεκαετία του ’50 που οι σεΐχηδες αντί για πουρμπουάρ έδιναν ολόχρυσα ρολόγια;

Η ανάπτυξη έρχεται. Το άκουσα και στο MEGA.

Πρέπει όμως πρώτα να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των αγορών και των συνεταίρων στην Ε.Ε.

Ήμασταν για τόσα χρόνια ένα διεφθαρμένο κράτος, ένα κράτος τεμπέληδων.

Τώρα που θα έλθουν οι ξένοι θα μας δείξουν τον σωστό και νόμιμο τρόπο εργασίας.

Δεν είναι σαν και εμάς. Είναι επαγγελματίες, έχουν ηθική, δεν φοροδιαφεύγουν. Ξέρουν το καλό μας.
     
Και ποιος είσαι εσύ που μου αντιμιλάς;
Μια ζωή φοροδιαφεύγεις, μια ζωή λαδώνεις!

Αλλά ήρθε ο Σαμαράς και θα σας βάλει όλους στην θέση σας!
Λαμόγια ε λαμόγια! 

http://toufekiastoskotadi.blogspot.gr/2013/01/blog-post_9.html?spref=tw

Δεν υπάρχουν σχόλια: