Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2009

Πρωινο Ξυπνημα

Εδω και μια ωρα οπως και χθες απολαμβανω ενα υπεροχο πρωινο ξυπνημα χωρις να υπαρχει κανενας ιδιαιτερος λογος για να το κανω.
Το τηλεφωνο μου κτυπησε παλι οπως και χθες και ενω κοιμομουν στο δωματιο μου ανακαλυψα οτι η κληση ηταν απο το διπλανο δωματιο που κοιμαται η μητερα μου.
Ο λογος αυτου του τηλεφωνηματος ηταν οτι της ειχε σβησει το φωτακι που εχει οταν κοιμαται και δεν ηξερε τι να κανει και ετσι αντι να σηκωθει να αναψει το φως μεσα στο μαυρο σκοταδι σκεφτηκε να μου χαρισει ενα δωρο,να με ξυπνησει και παλι να δω τον ηλιο να ανατελλει.
Οχι οτι μπορω να το δω αυτο απο το παραθυρο αλλα να ετσι το λεω για να περασει η ωρα.
Φυσικα οσο και αν προσπαθησα να κοιμηθω μετα απο αυτο αδικος κοπος και αυτο σημαινει οτι η υπολοιπη ημερα θα περασει μεσα σε μια κατασταση"τωρα νυσταζω και θελω να κοιμηθω".
Ξεχασα επισης να πω οτι χθες ελαβα και ενα μεηλ απο τον Δημο Αθηναιων οπου με μεγαλο ενδιαφερον οποιος το εστειλε μου εξηγει μεσα σε δυο γραμμες οτι η βοηθεια στο σπιτι δεν δινετε σε ατομα με ψυχικη νοσο.
Συγνωμμη κυριοι του δημου,κατ'αρχην η μητερα μου δεν εχει ψυχικη νοσο και κατα δευτερον δεν το ηξερα οτι η βοηθεια στο σπιτι δινεται μονο σε κυριες των βορειων προαστειων με τρεις υπηρετριες και εναν μπατλερ.
Κολοχωρα του κερατα οπου ολοι οι νομοι και οι βοηθειες ειναι φτιαγμενοι στα μετρα καποιων λιγων και εναντια στις αναγκες των πολλων.
Και λεγοντας κολοχωρα του κερατα σκεφτηκα την γιαγιουλα στην Ηλεια που παει κατηγορουμενη γιατι ενω εβραζε κολλυβα πηρε φωτια το σπιτι της και απο εκει ξεκινησε η μεγαλη φωτια.
Παει αυτη λοιπον κατηγορουμενη και οχι ολοκληρο το πυροσβεστικο σωμα που εστειλε εκει οχημα να σβησει την φωτια αλλα δεν ειχε καθολου νερο,ε@@@...δεν επαιρναν πεντε μπουκαλια εμφιαλωμενο απο τον δρομο οι ηλιθιοι?
Και με αυτα τα ολιγα λεω να σηκωθω και να παω να κανω οσες δουλειες εχω να κανω μονος μου γιατι αν περιμενω απο την βοηθεια στο σπιτι σωθηκα.
Καλο μηνα.



Έχοντας υπόψη το από 6/08/09 e-mail σας προς info@cityafathens.gr σχετικά με την ένταξη της μητέρας σας στο πρόγραμμα Βοήθεια Στο Σπίτι, σας γνωρίζουμε ότι δεν εντάσσονται στο πρόγραμμα άτομα με ψυχική ασθένεια. Για περισσότερες πληροφορίες στο τηλ. 210 5242456.

Δεν υπάρχουν σχόλια: