Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2009

Σηριαλ

Ακομη μια φορα εκανε πισω στις υποσχεσεις της,ακομη μια φορα το ειπε αλλα δεν το εκανε,πριν 15 ημερες υποσχεθηκε στους γιατρους οτι θα ερθει στο νοσοκομειο να την εξετασουν,μετα εκοψε μονη της τα χαπια και χειροτερεψε,χθες τελικα ηρθε ο αδερφος μου πηρε μπροστα της τηλεφωνο και εκλεισε ταξι για σημερα,πρεπει να πας της ειπε εχω να σε δω 2 μηνες και εισαι πολυ χειροτερα τωρα.
Περιμενα το πρωι,της εφερα να φαει να παρει τα χαπια της,αντε μαμα ντυσου σιγα σιγα ειναι ωρα θα ερθει το ταξι.
Δεν ερχομαι ειπε......σιγη,παλι τα ιδια ,τι να κανω.....
Δεν αλλαξε γνωμη εχω κουραστει πολυ τοσες μερες δεν ακουει κανεναν,χθες μου ειπαν οτι πρεπει να κανει εξετασεις,αξονικη,για θυροειδη κλπ.
Δεν ερχεται,σαν σηριαλ επαναλαμβανομενο τοσα χρονια δεν μπορω να την πιεσω δεν βγαζει πουθενα.
Πηρα παλι εντολη να την παω με συνοδεια,τραγικο για μενα να το ζω καθε φορα αυτο,θα με βριζει παλι,θα αντιδρασει με παρακαλια,μετα με καταρες,με οτι μπορει.Δεν καταλαβαινει οτι η αρνηση της να δει τον γιατρο ειναι εις βαρος της υγειας της,πως να το καταλαβει....
Κουραστηκα,πανω απο 3 χρονια αυτη η ιστορια,και μονος μου.....
Αποψε οτι και να νοιωθω θα την αφησω εκει για το καλο της,να ζησει λιγο πιο ηρεμα,να μπει σε ενα προγραμμα με την θεραπεια της να δω τι μπορω να κανω μετα,δυσκολα ολα και ολα μαζι....
Σαν σηριαλ κακο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: