Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2009

Ξεκιναμε Ξανα

Οπως παντα την ιδια ωρα και παλι εδω αφου λεω να πιασω δουλεια σε καναλι σε πρωινη ενημερωτικη εκπομπη.
Στα γονατα ηρθε και με ξυπνησε με τις λεξεις δεν ειμαι καλα και σημερα η μητερα μου,δεν μπορουσα να την σηκωσω απο το πατωμα και μονη της δεν μπορουσε να σηκωθει,τετοιες ωρες νοιωθει καποιος ποσο αβοηθητος ειναι σε αυτη την ζωη,ποιος να δωσει ενα χερι βοηθειας στην κατασταση αυτη.
Πηρα το 166 το ζητησε η ιδια,παραξενο για μια γυναικα που μονο με συνοδεια πηγαινε στο νοσοκομειο να ζηταει η ιδια να παει σημερα.
Να τι επαθε με το να σταματησει την αγωγη της κρυφα,αληθεια τι να περνουσε απο το μυαλο της εκεινη την ωρα?
Εγω προσπαθω να μεινω ψυχραιμος και μαζεψα καποιες πυζαμες για να αλλαζει και τα χαπια της και περιμενουμε και οι δυο να ερθουν να μας παρουν.

Τοσα χρονια μετα την νοσηλεια της για τελευταια φορα και σκεφτομαι οτι δεν εκανε τιποτα απο οσα ειχαν πει οι γιατροι τοτε,ουτε να εχει την ηρεμια της προσπαθησε,ουτε το νερο που επρεπε να πινει επινε,τα χαπια της σταματουσε οποτε ηθελε και γενικα ταλαιπωρησε τον ηδη ταλαιπωρημενο οργανοσμο της.
Τοση ξεροκεφαλια σε ενα μονο ατομο δεν εχω δει ποτε στην ζωη μου,παντα οτι ηθελε οπως το ηθελε και οταν το ηθελε.

Καλημερα και ας ευχηθω στον εαυτο μου κουραγιο και υπομονη,ελπιζω εκει που θα μας πανε να ειναι καλυτερες οι συνθηκες απο το Αγια Ολγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: