Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2009

Το μεηλ της απελπισιας

Κυριε Κ........η Καλησπερα σας. Αυτη την εβδομαδα μαθαμε απο την εταιρεια που εργαζομαι την G.........t οτι το κορνερ θα κλεισει στο τελος Αυγουστου.Το περιμεναμε ειναι αληθεια μιας και ενα χρονο και περισσοτερο τωρα υπηρχε αδιαφορια απο την εταιρεια για ευρεση νεου στοχου και νεας εταιρειας ωστε να καλυφθει το μεγαλο κενο που αφησε η απωλεια της εταιρειας Florsheim.Tο γεγονος ειναι οτι για δευτερη φορα μετα την εταιρεια ............ θα βρεθω ανεργος με πολυ λιγες πιθανοτητες να βρω εργασια.Θα ηθελα να σας ενημερωσω για το ιστορικο μου και για ποιον λογο χωροι που δεν εχουν σκαλες και δεν απαιτειται το φορτωμα και ξεφορτωμα εμπορευματων οπως ειναι το Α....α ειναι οι μονοι καταληλοι για μενα ωστε να μπορω να εργαστω. Το 2004 επεσα απο την σκαλα του Ισογειου στο Υπογειο του κατ/τος .......... στην Γλυφαδα,δεν εδωσα σημασια γιατι δεν ποναγα μετα την πτωση,οταν μετα απο επιμονους πονους αργοτερα εμαθα οτι εχω σπασει 3 δισκους στην μεση μου η συμβουλη ηταν να μην σηκωνω βαρη και να εργαζομαι σε κατ/μα χωρις σκαλες.Ζητησα απο την Εταιρεια ......... να μεταφερθω σε τετοιο χωρο αλλα μετα απο μηνες το μονο που καταφερα ηταν να με απολυσουν,μια απολυση που εχει κριθει απο το εφετειο σαν παρανομη και καταχρηστικη.Παρ'ολα αυτα η εταιρεια δεν με επαναπροσελαβε.Βρηκα εργασια για καλη μου τυχη και το λεω αυτο γιατι η εργασια ειναι το μονο εισοδημα που εχω για να ζω,στο Α....α,ημουν και ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τις συνθηκες και την προστασια που εχει η υγεια μου και συγχρονως μου θυμιζει παρα πολυ την φιλοσοφια των πολυκαταστηματων που επι 7 χρονια εργασθηκα στο εξωτερικο.Μετα το κλεισιμο της ............ εψαξα εναγωνιως για εργασια.Ειχα αφησει και στο Α........α βιογραφικο με τις συστατικες μου επιστολες αλλα δυστυχως επι 4 μηνες δεν ειχα κανενα θετικο,μια η ηλικια μου,ειμαι γεννηθεις το 1959 (50 ετων)και στα πιο πολλα βιογραφικα μου δεν ειχα καν απαντηση σε καποια μου ειπαν καθαρα οτι ειμαι μεγαλος και δεν προσλαμβανουν πανω απο 30 ετων. Σχεδον απελπισμενος ειχα σκεφτει να κατεβω σε απεργια πεινας ωστε να πιεσω την εταιρεια Λ...... να με προσλαβει βρεθηκε προταση απο την ........ σπορ να εργαστω και αυτο γιατι η Κυρια Μ.........α ειχε δει το ενδιαφερον μου για την εργασια μου οσο καιρο εργαζομουν στο διπλανο κορνερ,και γιατι ηξερε την οικογενειακη μου κατασταση και οτι δεν υπηρχε περιπτωση να επιβιωσω χωρις εργασια μιας και εχω να φροντισω και την μητερα μου η οποια πασχει απο ανιατη ασθενεια εδω και 5 χρονια. Οσο δραματικα μπορει να ακουγονται ολα αυτα εγω παντα ερχομαι στην εργασια μου με χαμογελο και προσμονη,και ολο το ενδιαφερον μου ειναι η καλυτερη εξυπηρετηση των πελατων,φυσικα παντα υπαρχουν απροοπτα με συναδελφους που δεν συμβαδιζουν με την λειτουργια ενος πολυκαταστηματος σαν αυτο που σας ανεφερα σε προηγουμενο μου μεηλ,αλλα ολα διορθωνονται με καλη προσπαθεια. Η παρακληση μου ειναι να με βοηθησετε να συνεχισω να εργαζομαι στο Α....α,ο τομεας δεν με απασχολει μπορω μεσα σε λιγες ημερες να ενταχθω σε οποιο τμημα χρειαζεται.Ξερω δεν ειναι δικη σας αρμοδιοτητα αλλα η αναγκη μου ειναι πολυ μεγαλη και γνωριζοντας οτι η προηγουμενη προσπαθεια μου δεν ειχε καμμια τυχη μεσω του γραφειου προσωπικου σκεφθηκα να ενοχλησω εσας. Φυσικα προσπαθω και εγω με οσους γνωριζω στο καταστημα να βρω κατι αλλα μεχει στιγμης δεν εχει καμια τυχη. Αν εχετε καποιες ερωτησεις η αποριες θα ημουν δοαθεσιμος να σας τις απαντησω απλα ξεροντας οτι δεν εχετε πολυ χρονο η πρωτη μου επαφη και παρακληση γινετε μεσω του διαδυκτιου. Σας ευχαριστω για τον χρονο που ξοδεψατε για να διαβασετε την επιστολη μουΕλπιζω αν ειναι δυνατον να με βοηθησετε γιατι ειλικρινα το εχω απολυτη αναγκη.

Αυτο το εστειλα αρχες Αυγουστου στον γενικο διευθυντη,απαντηση δεν πηρα,το κραταω για να θυμαμαι,και να καταλαβαινω οτι τιποτα και κανενας σε αυτην την χωρα δεν ενδιαφερεται για κανεναν αλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: