Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2009

Τα νευρα μου!!!!

Μια ημερα πριν το ταξιδι και επισκεφτηκα το νοσοκομειο,εχοντας σαν τελευταια εικονα απο χθες που την αφησα καθαρη και φρεσκοντυμενη,ε...λεω τι θα εχει παει ασχημα?
Και ομως οπως και παντα οπως και παλια κατι ειχε παει ασχημα,δεν ειχε χειροτερεψει η υγεια της ουτε αλλαξε η αγωγη της ουτε καποιος την πειραξε.
Την βρηκα στο κρεβατι κι ας της λεω να μην μενει ξαπλωμενη συνεχεια,με αλλα ρουχα οχι δικα της,ειχε λερωθει και την αλλαξαν μου ειπαν,και να γκρινιαζει οτι δεν ειναι καλα και οτι κοντευε να πεθανει.
Η γιατρος μου ειπε οτι ειναι οι παραξενιες της και τιποτα αλλο και αν θελω να της παρω μια αποκλειστικη νοσοκομα!!!!
Ναι καρδια μου να της παρω δυο,θα τις πληρωνεις εσυ?
Τελικα την σηκωσα της εδωσα το πι να περπεταει και αυτη πηρε το πι στα χερια και περπαταγε κανονικα,αρχισα να νευριαζω,μας δουλευει σκεφτηκα και παλι.
Επεμενε για αποκλειστικη μα της εξηγησα τους λογους που δεν μπορουμε,δεν τους καταλαβε και επεμενε,σηκωθηκα και εφυγα.δεν αντεχα αλλο.
Σε λιγο καιρο ετσι οπως παει θα χρειαστω αποκλειστικη εγω,κανεις εδω γυρω κοντα μου που να νοιαζεται και για τον διπλανο του?
Αφηστε μυνημα ,,,δεν θα ειμαι εδω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: