Παρασκευή, Οκτωβρίου 09, 2009

Ανεργος και με την Βουλα

Πηγα στον οαεδ να γραφτω σημερα,κατι που δεν μου αρεσε καθολου,πηρα χαρτακι προτεραιοτητος και περιμενα υπομονετικα.
Παει περισσοτερο απο μηνας απο την ημερα που με απελυσαν και ειχα καποιες ελπιδες οτι θα βρεθει κατι αλλα ματαια.
Αφου εδωσα ολα τα χαρτια που χρειαζοντουσαν,πηρα την καρτα ανεργιας,επειτα με εστειλαν σε μια συμβουλο εργασιας που με ρωτησε διαφορα και πιστοποιησε και εκεινη οτι ειναι πολυ μικρη η ζητηση για ατομα πανω απο 30 ετων,εγω την ρωτησα γιατι δεν μας δινουν συνταξη τοτε?
Αστειευτηκαμε να ξεχασουμε τον πονο μας και το αποτελεσμα ηταν μηδεν,δεν υπηρχε τιποτα παρ'ολο που υπαρχουν 2 προγραματα για ανεργους της κατηγοριας μου.

Το καλο ειναι οτι δεν χρειαζεται ολη αυτη η διαδικασια που υπηρχε πριν 2 χρονια και η διαδικασια κρατησε πολυ λιγοτερο,επειτα το επιδομα δεν χρειαζεται να περιμενει καποιος ωρες στην τραπεζα αλλα μπαινει σε τραπεζικο λογαριασμο.

Ετοιμαζω ενα υπομνημα προς τον νεο υπουργο εργασιας,να δω τι απαντηση θα παρω απο εκει,το να ζησω με 430 ευρω δεν το βλεπω εφικτο,και το χειροτερο ειναι οτι μετα 12 μηνες σε παρατανε στην τυχη σου,οποτε οτι ειναι να γινει πρεπει να γινει το συντομοτερο.

Οπως τα καρπουζια ετσι και εγω ειμαι πλεον ανεργος με την βουλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: