Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2009

Απτο-ητα

Συνεχιζω απτοητος να στελνω βιογραφικα μεσω διαδυκτιου,κατ'αρχην ειναι τσαμπα,μετα δεν πιστευω οτι θα μου απαντησει κανεις και αυτο πλεον ειναι γεγονος,δεν θελω να απογοητευομαι γιατι ειμαι που ειμαι κοντα στον πατο αν το αφησω παει με τελειωσε.
Εχω τροπο αντιδρασης απλα δεν εχω αποφασισει ακομη να τον κανω πραξη,θα με πονεσει αλλα θα πονεσει πολλους αλλους περισσοτερο αν τον εφαρμοσω.
Κοιταγα τα εξοδα απο τις 20 Σεπτεμβρη εως χθες,800 ευρω χονδρικα και να σκεφτειτε οτι δεν ηταν η μητερα μου στο σπιτι τον περισσοτερο καιρο.
Αν ερθει τοτε οπως παληα απο τις 20 καθε μηνα δεν θα υπαρχει τιποτα,μετα σου λεει πρωτα ο πολιτης,στην αδιαφορια εννοουν μαλλον.
Προς το παρον ακουμε ωραια λογια και βλεπουμε επισκεψεις,κανενα εκτακτο μετρο δεν ακουμε,καμια αποφαση για μειωση των τραπεζικων επιτοκιων δεν ακουμε,κατι για τον τομεα της ανεργιας δεν ακουμε.
Αυριο θα καταθεσω την επιστολη στο γραφειο του υπουργου εργασιας,οχι οτι περιμενω κατι να συμβει αλλα οκ μια προσπαθεια ειναι και αυτη,οχι δεν θελω να με διορισουν στο δημοσιο,θα παθαινα σοκ εκει,απλα τον ενημερωνω για τις παρανομιες των επιχειρησεων που εχω εργασθει.
Παλι ακουω οτι θα παταξουν την φοροδιαφυγη και αυτοι και αρχιζω να φοβαμαι οτι παλι εμεις θα τα πληρωσουμε τα σπασμενα,σιγα μην πληρωσει ο επιχειρηματιας τους φορους,πληρωνει τον εφοριακο,,,,,ε οκ ποσα πια να δωσει ο ανθρωπος θα πτωχευσει.
Βαριεμε αφορητα,το στομαχι μου χαλια μια και αρχισα παλι το καπνισμα ολα καλα ολα ωραια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: