Παρασκευή, Οκτωβρίου 16, 2009

Η Αδιαφορια του Αλλου

Ακομη περιμενουμε να δειξει το ελαχιστο ενδιαφερον ο γιατρος του Γενικου Κρατικου ωστε να μεταφερθει η μητερα μου στην νευρολογικη κλινικη του νοσοκομειου,ακομη και ο Διευθυντης του αλλου νοσοκομειου εχει παρει την γραμματεα του και εχει αφησει το τηλεφωνο του αλλα απαντηση καμμια.

Πηρα και εγω,εχω παρει πανω απο 15 φορες στο κινητο του το οποιο δεν σηκωνει αλλα ουτε και καλει αργοτερα να δει ποιος τον καλει,απορω τι ειδους γιατρος ειναι αυτος.

Ηδη επικοινωνησα με το υπουργειο υγειας και την δευτερα θα περασω να καταγγειλω την συμπεριφορα του γιατι εκτος απο φοροφυγας και παρανομος ειναι και αδιαφορος για το λειτουργημα που εξασκει,και δεν ειναι ο μονος δυστυχως σε αυτο το επαγγελμα.

Εχω αναφερει και παλαιοτερα για τις απαιτησεις καρδιοχειρουργων για 6000 ευρω αμοιβη για να κανουν επεμβαση σε πατερα γνωστης μου,τελικα ολοι για να κλεψουν εχουν σπουδασει σε αυτην την χωρα.

Και μετα σου λεει το κρατος...θα παταξουμε την φοροδιαφυγη,απο ποιους θα την παταξουν δεν λενε ομως.
Απο τους μισθωτους και συνταξιουχους?
Δεν εχουμε αλλλο αιμα μας το εχουν πιει ολο,γιατι δεν κοιτανε και πιο διπλα?
Στις 8 απο τις 10 επιχειρησεις που εχω εργασθει η φοροδιαφυγη ηταν στο 70%των πωλησεων τους,οι γιατροι κατακλεβουν χωρις να πληρωνουν δραχμη φορο,οι καταγγελιες στην αρχη που ελεγχει την φοροδιαφυγη καταληγουν στο αρχειο η ακομα χειροτερα δινουν και πιστοποιητικα οτι ο φοροδιαφευγων δεν φοροδιαφευγει.

Ωραια τα λογια και τα πρωτα ο πολιτης,σε λιγο καιρο θα δουμε οτι μονο λογια θα μεινουν,τα συμφεροντα ειναι τοσο μεγαλα που τιποτα δεν θα αλλαξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: