Παρασκευή, Δεκεμβρίου 11, 2009

Ο Συνηγορος του Διαβολου

Κυριε Γ-------
Δεν μου απαντησατε σε καμμια απο τις ερωτησεις που θετω πιο κατω,δεν διαφωνησα ποτε με οσα ειχαμε συμφωνησει,η ερωτηση μου ειναι για ποιο λογο κατι που απο περισυ ειχα ζητησει επανηλλειμενα δεν εγινε σεβαστο και οχι μονο αυτο αλλα θεωρουμε και ψευτης και οτι δεν ειχα ενημερωσει εγκαιρα το γραφειο σας για την ημερομηνια της δικης και συγχρονως για τους λογους που σας ειχα αναφερει και σε εσας προσωπικα ειχα ζητησει αναβολη της εως οτου εκδικαστει και η υποθεση της μυνησης του Λ______ εναντιον μου.


Με παραξενευει αφανταστα αυτη η πρακτικη σας και δεν μου δημιουργει το αισθημα εμπιστοσυνης που θελω να εχω προς το γραφειο σας,αν ακουγατε τις δικαιολογιες που ακουσα απο τηλεφωνου για την μη τηρηση της υποσχεσης σας θα ειχατε βγει απο τα ρουχα σας.
Το γεγονος οτι προσφεραμε ετσιθελικα στον Λ_____ την ακυρωση και των δυο δικαστηριων οταν ειχαμε ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ για το


δικαστηριο αυτο δεν σημαινει οτι εγω εφερα καποια αντηρηση στα συμφωνηθεντα αλλα οτι εσεις δεν τηρησατε το ιδιο.

Εχω παρει γνωμη απο τρεις διαφορετικους νομικους συμβουλους για το θεμα αυτο και η αποψη τους ειναι η ιδια,μπορουσαμε εφοσον το θελαμε να ειχαμε ζητησει αναβολη της δικης και δεν σημαινε τιποτα .

Το δεν και δεν και δεν θα ελεγα χωρις να ξερω νομικα δεν ειναι τροπος αντιμετωπισης μιας υποθεσης,εξ'αλλου εγω σας εχω αναθεσει την διαχειρηση της και οχι η εταιρεια Λ----- η οποια εχει καθε λογο να ειναι ευχαριστημενη με το αποτελεσμα.
Αν η φιλοσοφια σας ειναι οτι ο δικηγορος κανει οτι θελει χωρις να συμβουλευετε,να εξηγει και σε περιπτωση ισως λαθους του πελατη να διορθωνει,τοτε δεν ειναι η σωστη φιλοσοφια αυτη,και μην κατηγορειτε οτι εγω δεν συμφωνω με ηδη συμφωνημενες πρακτικες που το γραφειο σας δεν τηρησε χωρις να με ενημερωσει πρωτα.
Φυσικα ειναι το ευκολοτερο να ριχνει καποιος τις ευθυνες του σε αλλους οποτε αφου λογικα ειμαι ψευτης γιατι δεν μου απαντησατε ποτε σας ενημερωσα για την ημερομηνια της δικης και ποσες φορες σας ζητησα αναβολη της.

Επισης το πιο αστειο ειναι οτι η δικαιολογια που ακουσα απο το τηλεφωνο ηταν οτι μαθατε την ημερομηνια της δικης απο τον εντολεα του Λ_____,αν αυτο εσεις το θεωρειτε σοβαρο εγω τι να αντιταξω?

Σας εχω παρει αρκετα τηλεφωνα δεν μπορειτε οπως μαθαινω να μου μιλησετε,δεν ξερω ακομη τι εγινε στο χθεσινο δικαστηριο και λογικα δεν εχω τον τροπο να το μαθω,ισως θα ηταν ηθικο να με ενημερωνατε εσεις μια και εσεις αποφασισατε να διεξαγετε την δικη αυτη χωρις να υπαρξει καμια επαφη μαζι μου παρα τις τελευταιες δυο ημερες με τροπο επιτακτικο και χωρις να ακουσει κανεις την γνωμη μου.

Αν χρειαζοσαστε εξουσιοδοτηση δεν το λενε 15 νουμερα πριν την εναρξη της δικασιμου,το ελα εσυ στο δικαστηριο να πεις οτι δεν μπορεις να παραστεις!!!!!!!
ας μην το σχολιασω πιο πολυ.
Για να μην μακρυγορω αν αυτο που μου στειλατε σημαινει οτι θα κανετε εσεις οτι νομιζετε χωρις να ακουγετε η αποψη μου τοτε δεν συμφωνω,θα ηθελα οταν βρειτε καιρο και μπορεσετε να μου απαντησετε τις ερωτησεις μου να μιλησουμε απο κοντα,εγω δεν επικοινωνω τηλεφωνικα μαζι σας μιας και δεν εμφανιζεστε στο τηλεφωνο.

Σας ευχαριστω.-

Σημειωση εκτος επιστολης

Αυτο για να μαθαινω οτι εφοσον το ευρω εχει αντικαταστησει και υπερβει την αξια της ανθρωπινης αξιοπρεπειας τοτε δεν μπορει κανεις να περιμενει οτι δεν θα πουληθει,ακριβα απο οτι φανταζομαι.
Οποιος καταλαβε τι εγινε κατι ξερει και αυτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: