Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009

Προς τον Υπουργο επι της φοροδιαφυγης

Κυριε Υπουργε
Παρακολουθησα την συνεντευξη σας στον Κυριο Χατζηνικολαου αποψε και ετσι μπαινω στον πειρασμο να σας γραψω δυο η και περισσοτερα λογια σχετικα με το θεμα της φοροδιαφυγης που επισημανατε οτι θα καταπολεμησετε.
Εγω προσωπικα οταν το ακουω αυτο εχω την εντονη ταση να ξεσπασω σε γελια και σας εξηγω το γιατι.

Το 1992 εχοντας επιστρεψει απο αρκετα χρονια εργασιας μου στο εξωτερικο αρχισα να εργαζομαι για μια πολυ μεγαλη εταιρεια λιανικης πωλησης.
Η φοροδιαφυγη που συνεβαινε εκει ηταν κατι απιστευτο,μεγαλοι σε επωνυμο πελατες αγοραζαν ρουχα με αποδειξεις μειωμενες κατα 80% και αναλογη εκπτωση,καθε μερα δεκαδες πωλησεις με τον ιδιο τροπο.
Μετα απο λιγο καιρο και αφου απεχωρησα απο την εταιρεια αυτη εκανα γραπτη καταγγελια στο τοτε ΣΔΟΕ που αλλαζει συνεχεια ονοματα λες και ειναι εγκληματιες ποτε υπεδα ποτε σδοε ποτε αλλοιως.

Μετα απο μηνες περασε απο την επομενη εργασια μου υπαλληλος της εταιρειας που κατεγγειλα και μου ανεφερε οτι πηγε ελεγχος αλλα "τους πληρωσαμε και κανονιστηκε"

Απο τοτε και εως το 2005 εχω κανει αλλες τρεις καταγγελιες με λεπτομερειες οχι απλα..."ο ταδε φοροδιαφευγει"και το αποτελεσμα ηταν το ιδιο.
Η τελευταια καταγγελια μου απο την οποια εχω κρατησει ολη την αλληλογραφια ηταν το οδυνηροτερο απο ολα,ανεφερα συγκεκριμενα τον τροπο που φοροδιαφευγει πολυ μεγαλη εταιρεια λιανικης ανεφερα τι χαρτια πρεπει να ελεγχθουν για να αποκαλυφθει το μεγεθος της φοροδιαφυγης,προσφερθηκα να μιλησω με οποιονδηποτε υπαλληλο μπορω και να βοηθησω να βρεθει μια ακρη.
Μετα απο δεκαδες επιστολες μου,μετα απο το τρεξιμο μου να δω πως χανοταν μερη της καταγγελιας μου απο το ενα γραφειο στο αλλο,να τα αναπληρωνω με αντιγραφα,μετα απο επιμονες ερωτησεις στα γραφεια που μεταφεροταν επι δυο χρονια η καταγγελια αυτη,μετα απο καταθεσητης καταγγελιας αυτης στο γραφειο της Κυριας Παπανδρεου που ηταν υπευθυνη της αντιπολιτευσης τοτε επι των οικονομικων¨(αλλη αδιαφορια και απο εκεινη}η τελικη εκβαση ηρθε με το δευτερο δικαστηριο που εκανα εναντιον της εταιρειας αυτης οπου ο δικηγορος της προσκομισε εγγραφο του ελεγχου που ελεγε οτι δεν υπηρξε φοροδιαφυγη.

Ειναι λοιπον μονο για γελια και για τους ανιδεους να λετε οτι θα καταπολεμησετε την φοροδιαφυγη,δεν εχετε ουτε τα μεσα και ουτε την διαθεση,εμεις οι εργαζομενοι θα τα πληρωσουμε ολα,δυστυχως οπως παντα,και παρακαλω μην αναφερετε στην τηλεοραση οτι εχει αυξηθει η αγοραστικη δυναμη,μας κανετε και χαμογελαμε σκεπτομενοι,...να και αλλος ενας που δεν γνωριζει τι συμβαινει σε αυτην την χωρα"


Καλη συνεχεια σας ευχομαι,δεν σας ψηφισα ουτε εσας ουτε κανεναν,δεν νομιζω οτι αξιζει να χανω τον χρονο μου ψηφιζοντας καποιους που γνωριζω οτι την επομενη των εκλογων θα κανουν αλλα απο οσα υποσχεθηκαν.
Σε τεσσερα η λιγοτερα χρονια θα αποδειχθει οτι ειχα απολυτο δικιο.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: