Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009

Δημοσιο Νοσοκομειο

Ξεκινησα παλι για το νοσοκομειο σημερα,πηγαινα και δεν πηγαινα,την βρηκα στο καροτσακι με κλειστα τα ματια,εψαξα να βρω την κοινωνικη λειτουργο,δεν ειχε ερθει ακομη,θα ερχοταν ομως.

Της μιλησα....ελα να παμε μια βολτα,εδω εισαι μεσα στον ηλιο,αρχισε τα παραπονα,δεν μ'αρεσει αυτο η το αλλο,δεν συνεχισα την συζητηση.
Την ρωτησα για ποιο λογο δεν θελει να υπογραψει για να παιρνω την συνταξη της ωστε να εχει καποια βοηθεια εκει.

Ψεμματα σου λεει αυτη(εννοουσε την κοινωνικη λειτουργο)δεν το ειπα ποτε αυτο(ειμαι σιγουρος οτι το ειπε)και συνεχισε βριζοντας την με διαφορα επιθετα.
Μιλησαμε για λιγη ωρα,αλλα ελεγα αλλα ηθελε να πει εκεινη,και παλι ερχοταν στο αγαπημενο της θεμα.

Εσυ με εφερες εδω και εγινα ετσι...Μαμα αν ησουν καλα για ποιο λογο θα σε κρατουσαν εδω?

Μπα οτι και να ελεγα το ιδιο βιολι,εχει πειστει οτι δεν την θελω στο σπιτι και εχω κανονισει με τους γιατρους να την κρατανε εκει.
Την πηγα με το καροτσακι ως το χωρο που ηταν η προισταμενη...
Δεν εχει ερθει ακομη?Ρωτησα.
Αααα!!! Δεν θα ερθει ειναι αρρωστη σημερα απαντησε μια νοσοκομα.
Συγνωμμη οποτε θελει ερχεται?Ξαναρωτησα
Προσπαθησε να την δικαιολογησει,μα παει και σε ασθενεις απαντησε.

Ποσο θα ηθελα να ημουν ενας βολεμενος δημοσιος υπαλληλος να αρρωσταινω οποτε θελω και να δουλευω οποτε με βολευει.
Της εξηγησα το θεμα και της ειπα να μην με στεναχωρει η κυρια αυτη με οσα μου λεει απο το τηλεφωνο,αν υπογραψει καλως αν δεν θελει να μην την πιεζουν.

Μα... μας ζηταει αποκλειστικη μου απαντησε εκεινη,και εγω που να τα βρω κυρια μου?
Τι καλα που τα λενε,δεν ρωτανε ομως αν μπορεις να ανταπεξελθεις οικονομικα.

Αυτο το να εισαι σε δημοσιο νοσοκομειο και να χρειαζεται να πληρωνεις αποκλειστικη δεν το καταλαβαινω,η μαλλον το καταλαβαινω οταν περναω απο το γραφειο που καθονται και τις βλεπω αραγμενες για να μην πω ξαπλωμενες στους καναπεδες.

Χωρις να θελω να γινω μιζερος της απαντησα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την καθαριοτητα εδω σε σχεση με αλλα νοσοκομεια που εχουμε παει,δεν θα σας πω συγχαρητηρια γιατι κανετε την δουλεια για την οποια πληρωνεστε.

Η μανα μου συνεχιζε να ισχυριζεται οτι ποτε δεν αρνηθηκε να υπογραψει....ακρη δεν βρηκαμε και ετσι για αλλη μια φορα εφυγα στεναχωρημενος και νευριασμενος απο εκει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: