Δευτέρα, Δεκεμβρίου 14, 2009

Ομιλια

20.00
Αποψε μπορει να μην εχει τιποτα η τηλεοραση αλλα εδω και πεντε λεπτα μαθαινω πολλες ωραιες νεες Ελληνικες λεξεις οπως....

Ισοτητα,αξιοπρεπεια,διαφανεια,υπευθυνοτητα,αξιοκρατια,αξιοπιστια,βουληση,ψυχικη δυναμη,ανασυγκροτηση,συνεργασια,ευθυνες,κρισεις,ιστορικη στιγμη,επιτυχια.

Ειναι καποιος που μιλαει για τις επομενες γεννιες,ξεχνοντας ομως τις τωρινες η τις προηγουμενες,αυτες το εχασαν το τραινο μαλλον.

Ακουω για επωδυνες επιλογες,ποσο πιο επωδυνες απο την ανεργια που ειμαι τωρα δεν καταλαβαινω,λες να μου φορολογησουν την αναπνοη μου?

Κατι λενε για αυξηση του επιδοματος ανεργιας,μπα απο αλλη χωρα μεταδοση ειναι αυτη.
Κατι για προσληψη νοσηλευτικου προσωπικου λενε...μα τοτε γιατι μου ζητανε αποκλειστικη στο νοσοκομειο για την μανα μου?
Δεν θα θιξουν τους αδυναμους και τους ανεργους λενε,τι αλλο εχουμε να μας θιξουν εμεις?

20.16
Συγνωμμη εδω και 15 λεπτα ακουω λογια που μου θυμιζουν προεκλογικη ομιλια,λες να εχουμε παλι εκλογες και δεν το εχω καταλαβει?

20.20
Μαλλον εκλογες εχουμε παλι ολο θα και θα ακουω,το πως θα γινουν τα θα δεν το ακουω.

20.22
Κατι λεει οτι οφειλει να κανει το σωμα επιθεωρησης εργασιας,μαλλον να τα παιρνει απο τους εργοδοτες.

20.24
Ηλεκτρονικο βιβλιο,ηλεκτρονικο σχολειο,ηλεκτρονικο συσσιτιο.

Συγνωμμη...μιση ωρα για ολα αυτα?

Ο Πολιτης στο επικεντρο....για σεισμο μιλαει μαλλον.

Μπλα...μπλα...μπλα...μπλα ωρες θα του παρει να ολοκληρωσει.
20.39
Φτου δεν εχει και Λαζοπουλο εστω σε επαναληψη.......
Ρε γαμοτο αυτα ολα που λεει δεν επρεπε ηδη να υπαρχουν εδω και δεκαετιες?
Ε αφου φαγανε και χορτασανε ειπαν να ξεκουραστουν και λιγο.
Φοροι,φοροι,και αλλοι φοροι,φοροι και οταν πηγαινουμε προς νερου μας.

Καμμια μειωση μισθου των βουλευτων?Μπα και πως θα ζησουν οι φτωχουληδες.εκεινον με τα 52 διαμερισματα θα του κοψει κατι?
Ουφ Βαρεθηκα να ακουω,τα ιδια και τα ιδια.
Καλα κρασια,εμεις θα πληρωσουμε παλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: