Τετάρτη, Φεβρουαρίου 17, 2010

Κικιρικουουουου


Kαθε Τεταρτη ξυπναω νωρις λες και εχω να παω να μαζεψω τα αυγα απο τις κοτες,οχι δεν εχω τιποτα να κανω απλα εχει λαικη και στο στενο μου ειναι η περιοχη που ερχονται και πουλανε ρουχα και αλλα διαφορα.
Και ερχονται απο τις 5 το πρωι και αρχιζουν και στηνουν και λογικα ξυπναω και εγω γιατι ο θορυβος ειναι αφορητος.

Και ετσι εχω την ευκαιρια να δω απο νωρις τις πρωινες εκπομπες,να μαυρισει η ψυχη μου να παει η μερα καλα.
Και βλεπω τον καθε ασχετο να ερχεται και να λεει την γνωμη του,αληθεια τι ξερουν αυτοι απο οσα μπορει να περναει ο καθε ενας μας μεσα στο σπιτι του?

Αυριο εχω το ραντεβου με την γιατρο για να δω τι μπορω να κανω για το θεμα που μου βγηκε μετα απο ολα τα δυσκολα που περασα και περναω.

Εχει αρχισει και με ενοχλει το ξεφτυλισμα που περναμε σαν λαος απο ολους στο εξωτερικο,οι εφημεριδες που διαβαζω εχουν χαρακτηρισμους που μονο σε εγκληματιες ταιριαζουν,πως μας καταντησαν ετσι οι πολιτικοι μας δεν ξερω.

Και τους εχουμε και τους λιβανιζουμε,ε καλα να τα παθουμε,αυτοι θελουν πολυ ξυλο και λιγο πισω απο τα καγκελα μιας φυλακης καλο θα τους εκανε.
Δεν ζουμε ομως στην αρχαια Αθηνα που τους τιμωρουσαν αναλογα,τωρα μας εχουν βαλει σε ενα λουκι που μας λενε οτι θελουν,κανουν οτι θελουν και εμεις απλα χαζευουμε.

Κανανε λεει παλι ελεγχο στους γιατρους που ειχαν πιασει να φοροδιαφευγουν στο Κολωνακι και τους βρηκαν να φοροδιαφευγουν ολοι και παλι.

Αχ Κυριε Παπακωσταντινου σας το εγραψα τοτε με την διαβουλευση,το μονο που θα πιασετε ειναι απο τα τρια το μακρυτερο,αφου ειστε αχρηστοι τι μας λετε οτι θα τα καταφερετε?

Οι κλεφτες εγιναν κλεφτες επειδη τους αφησατε τοσες δεκαετιες να κλεβουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: