Παρασκευή, Φεβρουαρίου 26, 2010

Επιστολη


Κυριε Πρωθυπουργε
Ειμαι 50 χρονων,ειμαι πανω απο εξι μηνες ανεργος και δεν βλεπω καμια ελπιδα μπροστα μου για εργασια,σας ακουσα προσεκτικα σε ολες τις ομιλιες σας, και προεκλογικα και μετα τις εκλογες.
Δεν ειναι καθολου ευκολο να ζει καποιος με 450 ευρω τον μηνα,και τουλαχιστον τωρα μπορω και τρωω και κατι,επειτα απο το τελος της επιδοτησης μου δεν θα εχω ουτε και αυτο.
Η μητερα μου νοσηλευεται σε δημοσιο νοσοκομειο στο οποιο η νοσηλεια ειναι αγνωστη λεξη και για να μπορει να επιβιωσει εκει πληρωνω ολη την συνταξη της που παιρνει απο τον ΟΓΑ,αν δεν υπηρχε και αυτη η δυστυχισμενη αυτη γυναικα θα ειχε ηδη πεθανει εδω και μηνες,μπορω να σας πω οτι η αντιμετωπιση των ασθενων στα νοσοκομεια μας μαλλον ειναι κατι χειροτερο απο την διαβιωση των κρατουμενων στις φυλακες.

Η ερωτηση μου ειναι η εξης.
Οταν λεγατε προεκλογικα,και μετεκλογικα την προταση"Πρωτα ο Πολιτης"τι ακριβως εννοουσατε?

Εγω σαν πολιτης χωρις το "πρωτα"τοσους μηνες δεν εχω αντιληφθει να εχει παρει η κυβερνηση σας κανενα μετρο απο τα ελαχιστα που θα μπορουσε να παρει για να καλυτερευσει η κατασταση των πολιτων.

Μιλησατε για εργασιακο μεσαιωνα στην επισκεψη σας στο υπουργειο εργασιας,μαλλον αισιοδοξα αναφερθηκατε σε αυτο,εδω επικρατει ο νομος της ζουγκλας,απολυσεις παρανομες,εισφοροδιαφυγη,φοροδιαφυγη,υπαλληλοι του κρατους που ενω επρεπε να βρισκουν τις παρανομιες τις καλυπτουν και μαλιστα δινουν και πιστοποιητικα οτι δεν υπαρχει φοροδιαφυγη.

Επιθεωρηση εργασιας ανικανη για οτιδηποτε,συμμαχος των εργοδοτων,ανικανη να ελεγξει,μαλλον πιο προθυμη να δωσει τα στοιχεια των ανωνυμων καταγγελιων στους εργοδοτες,ενα μπαχαλο απιστευτο.

Και εμεις τελικα οι εχοντες και κατεχοντες θα κληθουμε παλι να πληρωσουμε τα φαγωμενα,και ολοι αυτοι που τα φαγανε θα βγαινουν στα καναλια να μας λενε πως να τα πληρωσουμε.
Μιλησατε για επικοινωνια με τον πολιτη,κι ομως κανενα υπουργειο δεν εχει διαδυκτιακη πυλη για επικοινωνια,ουτε εσεις ομως εχετε,δειγμα οτι δεν ενδιαφερστε να ακουσετε τι συμβαινει στην κοινωνια.
Οσο για ραντεβου με υπουργους...ειναι πολυ απασχολημενοι και αυτοι,ενα μηνα περιμενω απαντηση απο την υπουργο υγειας,στα καναλια ομως εχουν χρονο να βγαινουν.

Και το κερασακι στην τουρτα ειναι η εξεταστικη που ανακοινωσατε,για τις μετα το 2004 οικονομικες ανωμαλιες.
Δεν εγινε τιποτα πριν το 2004?ολα ηταν ωραια και καλα?

Αν συνεχισω θα γραφω για μια δεκαετια και δεν ξερω αν θα ζω εως τοτε.

Κριμα,ωραια τα λογια,εργα και παλι δεν θα δουμε,εκει που θα βρισκομαστε πατημενοι κατω σαν σαπια σταφυλια.
Βαλτε και αλλους φορους λοιπον.
Να παρετε τις περιουσιες οσων εκλεψαν,και μας εφεραν εως εδω το εχετε σκεφτει?
Να μπει καποιος φυλακη?
Μπα κανενας φτωχος ισως μπει.
Κριμα.


Ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τις επισημάνσεις. Το μήνυμα διαβιβάστηκε στο Γραφείο του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και Προέδρου της κυβέρνησης

Δεν υπάρχουν σχόλια: