Πέμπτη, Ιουλίου 15, 2010

Της Δικαιοσυνης Ηλιε ανοητε


Οσοι εχετε διαβασει το ιστολογιο μου απο την αρχη θα γνωριζετε για την δικαστικη διαμαχη που ειχα με την εταιρεια που με απελυσε,η οποια εχασε και τα δυο δικαστηρια και τελικα αναγκαστηκε να μου ζητησει συμβιβασμο εξωδικαστικα.

Λοιπον αυτη η εταιρεια ειχε φερει στην δικη σαν μαρτυρες τις δυο κυριες που φροντισαν να απολυθω απο την εργασια μου οι οποιες ξεφουρνισαν τοσα ψευδη και ανακριβειες που ακομη και η δικαστης το πηρε χαμπαρι.

Ο δικηγορος μου μετα το περας της δικης εκανε μυνηση για ψευδορκια και αργοτερα αγωγη για ηθικη βλαβη που περιμενουμε ποτε τελικα θα εκδικαστουν.

Πριν ενα μηνα ηρθε διαταξη οτι δεν γινετε αποδεκτη η μυνηση μου,τωρα μην με ρωτησετε γιατι νομικα δεν ξερω,καναμε ενσταση και ειπαμε οτι αυτο που ειπανε στο δικαστηριο δεν ηταν η γνωμη τους αλλα ψεμματα γιατι την αληθεια την γνωριζαν και την απεκρυψαν,εξτρα εξοδα και εκει απο την τσεπη μου φυσικα.

Και να που τελικα και την ενσταση την απορριπτει ο εισαγγελεας,μην με ρωτησετε γιατι δεν ξερω νομικα.

Λογικα λοιπον ο καθενας μπορει να παει στα δικαστηρια να πει οτι ψεμμα θελει να καταστρεψει τον αλλον και να μπορει μετα να λεει οτι ειπε την γνωμη του,ωραια δικαιοσυνη απο που την πηρατε?

Αιολου ααα δεν ψωνιζω απο εκει συγνωμμη.

Τωρα αυτοι η βαριουντε να εκδικαζουν υποθεσεις,η τους αρεσει να λενε οι μαρτυρες ψεμματα,την βρισκουν ενα πραγμα ρε παιδι μου,η δεν ξερω γιατι δεν γνωριζω νομικα.

Α ρε σε τι χωρα γυρισα να ζησω,εδω παιδι μου πρεπει να βριζεις να κλεβεις,να υποτιμας,να ρουφιανευεις,να ψευδομαρτυρας για να σε εχουν σε υποληψη.

Αν εισαι μαλακοπιτουρας απλα την εχεις βαψει οπως λενε.

Δεν ηξερα....δεν ρωταγα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: