Παρασκευή, Ιουλίου 09, 2010

Cleaning

Ημερα καθαριοτητας σημερα,οχι στο σπιτι μου,ανεβηκα στο Κορωπι,το σπιτι εδω χρειαζοταν ενα καλο καθαρισμα,θα μου πεις το δικο σου δεν θελει?
Θελει κι αυτο αλλα δεν εχω διαθεση να κανω τιποτα,σκεφτηκα λοιπον να ξεφυγω λιγο να καθαρισω κιολας μιας και οι ωρες που εργαζεται το μωρουλι μου ειναι ατελειωτες και δεν περισσευει χρονος να κανει τιποτα εδω.

Μολις τελειωσα ανοιξα το πι-σι να διαβασω τα νεωτερα απο οσα εχουν γινει,δεν περιμενα καποιο καλο νεο,ακομη μουδιασμενοι ειμαστε με οσα εχουν γινει τους τελευταιους μηνες,ολοι με την απορια πως υπαρχουν τετοιοι πολιτικοι οι οποιοι αφου εκαναν οτι εκαναν εφτασαν να εχουν το θρασσος να μας τα φορτωσουν ολα επανω μας.

Μιας και δεν εχω δουλεια μαλλον θα αρχισω να χρεωνω τετοιες υπηρεσιες,μια καλη καθαριστρια ποσα παιρνει,ξερει καποιος να μου πει?
Ψιλοπτωμα μετα την γενικη,εκανα τοματες γεμιστες,και ειπα να ξαποστασω.
Τουλαχιστον θα εχει φαγητο και για αυριο οποτε θα απαιτησω μια ολοκληρη ημερα στην θαλασσα,και λογικα θα το πετυχω.

Η διαθεση οπως παντα χαλια,ισως θα πρεπει να αρχισω να παιρνω τα χαπια που εγραψε ο γιατρος,φοβαμαι μην μου γινουν συνηθειο και αποφευγω να τα παιρνω.

Οσο περναει ο καιρος τοσο χειροτερευει το θεμα,διαθεση για τιποτα,κι ειναι χειροτερα οταν ειμαι στο σπιτι μου,οποτε πρεπει να κανω σχεδια να φευγω,εστω και μονος για μπανιο στην διαρκεια της εβδομαδας,δουλεια να βρω δεν το βλεπω,επιδομα εχω προς το παρον,τι θα γινει οταν τελειωσει δεν ξερω,ειδωμεν.

Διακοπες χρειαζομαι.Απο τι θα με ρωτησετε,απο ολο αυτο που ζω θα ειναι η απαντηση,δυσκολο,θα το προσπαθησω ομως,ισως βοηθησει και το μωρουλι σ αυτο.
Ερχονται τα γενεθλια μου λετε να το ζητησω σαν δωρο?

Δυσκολα τα πραγματα,κακη διαθεση,κακη κυβερνηση,κακοι πολιτικοι,κακη χρονια.
Τι αλλο να περιμενω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: