Τρίτη, Ιανουαρίου 04, 2011

Δεν θελουν να μιλαμε (Προς Ιστολογια)

Κατ'αρχην να σας ευχαριστησω που αναδημοσιευσατε την επιστολη μου προς την υπουργο εργασιας την οποια κατεθεσα χθες στο πρωτοκολλο του ιδιαιτερου της γραφειου και την παραθετω και στο τελος της αναρτησης μου για ευνοητους λογους.

Ναι σας παρακολουθουν,ξερουν τι γραφεται,ξερουν οτι ο κοσμος ειναι αγανακτισμενος,δεν τους νοιαζει ομως,νευριαζουν αντι να αντικρυσουν τα προβληματα και να προσπαθησουν να τα λυσουν,εστω τα ελαχιστα.
Αδιαφορουν για τις χιλιαδες ανεργους που δεν βρισκουν εργασια,δεν νοιαζονται πως ολοι αυτοι οι ανθρωποι θα επιβιωσουν,αδιαφορουν για τις δεκαδες αυτοκτονιες που περνανε στα ψιλα των εφημεριδων και των δελτιων ειδησεων,ενας λιγοτερος ισως σκεφτονται.

Λοιπον μετα την δημοσιευση δεν περιμενα τοσο γρηγορη αντιδραση,οχι για καλο φυσικα,αυτο θα ηταν θαυμα,με πηρε το κρατος να μου πει οτι θα μου κανει μυνηση.

Αντι δηλαδη να κατσει καποιος να σκεφτει τι μπορει να κανει για να διευκολυνει ανθρωπους σαν εμενα με την ανεργια στα υψη,ερχεται και απειλει,εχω το δικαιωμα λεει να σε παω στα δικαστηρια.
Διοτι ανεφερες το ονομα μου.

Εχει καποια ανακριβεια η επιστολη,δυσφημιζει καποιον?λεει ψεμματα?

Οχι αλλα ετσι ειναι το κρατος,διωκτης του πρωτα ο πολιτης,σε κυνηγαει και οταν του ζητας και οταν σου ζηταει,σε εχει μονο να παιρνει και να μην προσφερει τιποτα,αληθεια μηπως μας κανουν και χαρη που μας ταλαιπωρουν και εμεις τους πληρωνουμε?

http://harrytsopanos.blogspot.com/2010/12/blog-post_1661.html

Αυτη ειναι η επιστολη για την οποια το κρατος που διαβαζει τα ιστολογια θα με μυνησει,και ρωταω,τι ειναι ψεμμα απο ολα αυτα,που χανεται η ουσια απο οσα λεω?
Απεκρυψα τα ονοματα διοτι αυτο ειναι το ενοχλητικο,ενοχλητικο δεν ειναι να μην ενδιαφερεσαι και να μην σηκωνεις το ακουστικο επι εναμισι μηνα ενω εισαι δημοσιος υπαλληλος και πληρωνεσαι απο τους αβαστακτους φορους που μας εχουν βαλει.

Δεν θελουν να μιλαμε απλα..σε λιγο μεσα στην δημοκρατια τους ισως ανοιξουν και ειδικα δικαστηρια για τους πολιτες που αντιδρουν σε οσα κανουν και σε οσα δεν κανουν.

Η τελικη κουβεντα του κρατους ηταν..μην με ενοχλεις,μην επικοινωνησεις ξανα μαζι μου,χιλια συγνωμη που ειμαι ανεργος και δεν θα εχω να ζησω κρατος μου,εσεις να περνατε καλα αυτο εχει σημασια.

Συγνωμη αυτο εσεις το λετε δημοκρατια?
Εγω παλι οχι.
Φοβιστε μας λοιπον δεν εχετε τιποτα αλλο να προτεινεται.
Ετσι κι'αλλοιως με τον φοβο κυβερνατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: