Πέμπτη, Δεκεμβρίου 30, 2010

Επιστολη στο αγνωστο


                                                                                                        Aθηνα 3-1-2011

Προς την Υπουργο Εργασιας
Κυρια Λ.Κατσελη
Κυρια Υπουργε

Στις 22-11-2010 Κατεθεσα στο γραφειο σας μια επιστολη οπου σας αναφερω το τεραστιο προβλημα μου με την ανεργια και ζητω την βοηθεια σας να βρω μια λυση .Αρ.Πρωτοκολλου 1969
Ειμαι 51 ετων ανεργος συνολικα 15 μηνες χωρις αλλους πορους για να επιβιωσω και με δεκαδες αλλα προβληματα τα οποια δεν τα αναφερω για να μην θεωρηθει ριαλυτι η επιστολη αυτή.
Μετα από αναμονη αρκετων ημερων με πηρε στο τηλεφωνο η Κυρια ...... η οποια ευγενικα μου ειπε να επικοινωνησω με τον Κυριο ...... από τον ΟΑΕΔ να δουμε τι μπορει να γινει,ετσι και εκανα,εκατονταδες φορες επι πολλες ημερες.
Ο κυριος ...... δεν απαντησε ποτε στις κλησεις μου ουτε για να δει από περιεργεια ποιος τον καλει,μετα από αυτό καλεσα παλι την Κυρια ...... η οποια παλι ευγενικα μου εδωσε και το κινητο του κυριου αυτου,με ενημερωσε ότι πολύ δυσκολα μπορει καποιος να τον βρει ακομη και για υπηρεσιακους λογους.
Καλεσα δεκαδες φορες και στο κινητο καμια απαντηση,αποφασισα τοτε να του στειλω ένα μυνημα στο οποιο απαντησε ότι θα με καλεσει την ιδια ημερα.
Ουτε αυτό δεν καταφερε να κανει,συνεχισα να καλω χωρις καμια απαντηση  και τελικα επικοινωνησα παλι με την Κυρια ...... η οποια μου ειπε να στειλω και άλλο μυνημα το οποιο και εκανα,απαντηση αυτή την φορα δεν πηρα,η κωμωδια συνεχιστηκε με εμενα να καλω και κανενας να μην απανταει.
Σημερα 30-12 πηρα παλι με το ιδιο αποτελεσμα,μετα από δυο ωρες ενώ ημουν στο νοσοκομειο οπου νοσηλευεται η μητερα μου ελαβα μια κληση από τον αριθμο του κυριου ......,μιλησα για να λαβω την σιγη από το άλλο ακρο του ακουστικου το οποιο ειχε ηδη κλεισει.
Πηρα αμεσως εγω και ο κυριος αυτος ο τοσο απασχολημενος ο οποιος δεν μπορει επι ένα μηνα να απαντησει ουτε σε σταθερο ουτε σε κινητο εβαλε σε λειτουργια απασχολημενου το κινητο του.
Ειλικρινα πιστευω ότι προκειται για ένα κακογουστο αστειο,αν αυτος ο κυριος εργαζεται και πληρωνεται από το δημοσιο…δηλαδη από τον Ελληνικο λαο υπαρχει?….και αν υπαρχει ποιος ο λογος που δεν τον βρισκει κανεις,ποια είναι τα καθηκοντα του?
Και τελικα αυτην την υποστηρηξη δινει το υπουργειο σας σε ανεργους με προβληματα επιβιωσης?τι να το κανει ενας ανεργος το κινητο η το σταθερο ενός υπαλληλου φαντασματος?να το φαει?
Επειδη πολυς λογος γινετε ότι τα λεφτα μαζι τα φαγαμε όπως σας εγραψα και στην προηγουμενη μου επιστολη σας αναφερω και παλι ότι εγω δεν τα εφαγα μαζι με κανεναν,οσοι τα εφαγαν φαινεται στο Ε9 και στις τραπεζικες τους καταθεσεις,το γελοιο είναι όμως ότι εμεις που δεν τα φαγαμε μαζι τους καθομαστε σαν ηλιθιοι και τους ακουμε.
Πιστεψε ο κοσμος ότι το πασοκ θα διορθωσει τα κακως κειμενα,λαθος,εκανε τον εργασιακο μεσαιωνα,εργασιακη κολαση,εριξε όλα τα βαρη στους φτωχους και αφησε τους απατεωνες να αλωνιζουν όπως και πριν,κυβερνατε με ψευτικες υποσχεσεις χωρις την συγκαταθεση του λαου σε μια ιδιοτυπη δικτατορια,αυτό δεν είναι δημοκρατια Κυρια Κατσελη,αυτό είναι κανω ότι θελω διοτι εχω ολες τις εξουσιες στο χερι μου.
Εγω τον κυριο αυτόν δεν προκειται να τον ξανακαλεσω ουτε στο σταθερο ουτε στο κινητο,εχω σημαντικοτερα πραγματα να κανω όπως να νοσηλευω την μητερα μου στο νοσοκομειο ελλειψει νοσηλευτων,και φυσικα καποια στιγμη θα τελειωσουν και οι πενιχρες οικονομιες μου και δεν θα εχω να πληρωσω ουτε τα κοινοχρηστα.

Τοτε λοιπον θα ελθω εξω από το γραφειο σας και θα παραμεινω εκει δωριζοντας το σωμα μου στον παγκοσμιο κυβερνητη που μας κυβερναει και ο οποιος ειχε μιλησει για προστασια αδυναμων ομαδων και αλλα σαχλα,θυμαστε το δυχτι προστασιας?
Εγω δεν το ξεχναω…ισως μιλαγε για ψαρεμα,το νέο του χομπυ μετα το κανω και την ποδηλασια όταν ελεγε για δυχτι.
Όπως λοιπον ο ανθρωπος του μοχθου που του εδινε την συνταξη του εγω θα κανω κατι άλλο.
Θα παραμεινω εκει ώστε αν πεθανω να μην με βρουν από την βρωμα,και θα ζητησω το μεριδιο μου από αυτά που φαγαμε μαζι,διοτι όταν τα μοιρασατε εμενα και το μεγαλυτερο μερος του Ελληνικου λαου μας αφησατε απ’εξω.
Δεν περιμενω να με παρετε με τον σκοπο να μου δωσετε και αλλα τηλεφωνα που δεν απαντανε.

Σας ευχαριστω.


Λετε να παρω απαντηση απο κανεναν με τηλεφωνικη συνειδηση?

1 σχόλιο:

ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ είπε...

πες μου φίλε , στ'αλήθεια περιμένεις κάποια λύση στο πρόβλημά σου από κάποιον "άνθρωπο" ο οποίος δεν έχει συναντήσει καμία δυσκολία και κανένα πρόβλημα στη ζωή του;
Οι μισές από τις λέξεις που χρησιμοποιείς καθημερινά , δεν υπάρχουν στο δικό τους λεξιλόγιο , όπως και οι μισές από τις λέξεις που χρησιμοποιούν αυτοί καθημερινά , δεν θα υπάρξουν ποτέ στο δικό σου!
Με όποιον τρόπο και να περιγράψεις το ροζ χρώμα σε έναν εκ γενετοίς τυφλό , δεν θα το καταλάβει, όσο και να το θέλει...