Πέμπτη, Μαΐου 31, 2012

ΕΔΕ μετα απο ενα χρονο

Και ενω εγω προσπαθω να ξεχασω την κολαση που εζησα στο ΨΝΑ δυο χρονια και να βρω μια ισορροπια αναμεσα στις αναμνησεις μου και την αδιαφορια του συστηματος υγειας στην Ελλαδα ηρθε ενα συστημενο γραμμα στο σπιτι στην Αθηνα,ετρεξε ο Σπυρακος να το παραλαβει μιας και δεν ξεραμε τι ειναι και .....

Ηταν προσκληση να καταθεσω στην ΕΔΕ που κανει το νοσοκομειο για τον θανατο της μητερας μου απο την παντελη ελειψη φροντιδας στο Μποδοσακειο ιδρυμα που νοσηλευοταν.
Σχεδον ενα χρονο μετα τον θανατο της.

Και το συστημενο ηρθε φυσικα μετα την ημερομηνια που εγινε η εδε οποτε και στην Ελλαδα να ημουν παλι δεν θα ειχα την δυνατοτητα να ειμαι εκει και να τους πω την εμπειρια μου για την εγκληματικη τους
συμεριφορα.
Αλλα και να προλαβαινα τι θα γινοταν?
Αυτες οι υποθεσεις πρεπει να ερευνωνται απο ανεξαρτητους δικαστικους και οχι απο Γιατρους και διαφορους αλλους οι οποιοι το μονο που κανουν ειναι να καλυπτουν την καθε παρανομια,ολοι ξερουμε πως λειτουργουν τα πραγματα στην Ελλαδα,εχει ακουσει κανεις μια εδε που να εχει καταδικασει γιατρο η νοσηλευτικο προσωπικο για την αμελεια τους?
Εγω οχι.

Και ετσι ο Σπυρακος μιλησε μαζι τους και τους ειπε να λαβουν ως καταθεση μου την γραπτη καταγγελια μου,δυστυχως δεν γινοταν τιποτα αλλο.

Και ετσι η κατασταση θα συνεχιζεται οπως και πριν με τις παρανομες αποκλειστικες να διαφεντευουν τον χωρο του Μποδοσακειου,με την αδιαφορια τους και την τεμπελια τους να μην σταματαει.

Ενας ανθρωπος χαθηκε,μεσα σε τοσους,δεν θα πεθανουμε και γιαυτο,απλα η ευχη μου ειναι ολοι αυτοι να εχουν το ιδιο η και πολυ χειροτερο τελος απο αυτους που αφηνουν χωρις φροντιδα.
Και αν υπαρχει ζωη μετα θανατον να δοκιμασουν εκει ολες τις συνταγες που πειραματικα δοκιμαζουν πανω σε ανημπορους ανθρωπους.
Τιποτα αλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: