Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010

Νεκροταφειο Ανθρωπων



Μεσα στο λεωφωρειο σκεφτομουν οσα ακουσα σημερα,δεν μου τα ειπε καποιος ασχετος,ουτε κανενας περαστικος απο εκει.
Μου τα ειπε ενα στελεχος που εργαζεται στο νοσοκομειο αυτο 8 χρονια,με πικρα για οσα συμβαινουν,με ενδιαφερον,το βλεπω αυτο το ενδιαφερον απο τον τροπο που τρεχουν εκει ολη μερα,πως νοιαζονται,και ας τους εκοψαν απο 600 ευρω και πανω στους μισθους τους,και ας μην πληρωνονται ολες τις υπερωριες και τα βραδυνα τους.
Τι αντιθεση με την αδιαφορια και την εγκληματικη αμελεια που υπαρχει στον αλλον χωρο,την ειχα εντοπισει και εγω,αλλα ειναι χειροτερη απο οτι νομιζα.

Ασιτια μου ειπε....απλα ετσι το ανεφερε,μα δεν ειναι δυνατον να μεινει ενας ανθρωπος κοκκαλα μονο επειδη αρνειται ταχα να φαει,δεν γεμιζει κατακλισεις επειδη μονος του αποφασιζει να πεσει στο κρεβατι,δεν αφηνετε να αυτοεξυπηρετειται οταν ειναι γνωστο οτι δεν μπορει να το κανει.
Νεκροταφειο ανθρωπων ειναι εκει,ανεξελεγκτοι,δεν δινουν σε κανεναν λογαριασμο,αμφιβαλλω και αν την εβλεπαν ποτε οι γιατροι.
Διοικητες νοσοκομειων με καμμια σχεση με το εργο που πρεπει να φερουν σε περας,δημοσιες σχεσεις και τιποτα αλλο,ασχετοι τελειως με την ιατρικη.

Την αφησαν απλα να πεθανει,ετσι γιατι δεν τους ενοιαζε,ετσι ηταν και η ανακοινωση που μου ειπωθηκε την περασμενη εβδομαδα....θα πεθανει.

Ταλαιπωρημενη,αδυναμη,με χαμηλο αιματοκριτη,ακομη αναπνεει κοροιδευοντας τους,σαν να τους λεει οτι δεν θα τους κανει το χατηρι.
Δεν ειναι ευκολα τα πραγματα,ειναι πολλα που θελουν προσοχη,τι να πρωτοπρολαβουν τωρα?

Εφαγε με ορεξη,παραπονιεται που την πηγα εκει και κανει τις ενοχες μου χειροτερες,και αν εμενε στο σπιτι χωρις να παιρνει τα φαρμακα της θα ειχε πεθανει μου ειπαν,μπρος γκρεμος και πισω ρεμα γαμοτο,και εγω εκει τα ριχνω ολα στον εαυτο μου.

Μακαρι να τα καταφερει,μακαρι να την βοηθησει ο Θεος,εγω με το θεμα θα δω τι θα κανω,ομως θα προσπαθησω να μην καταληξει αλλος ανθρωπος οπως εκεινη.
Εγκληματιες,δολοφονοι με συνειδηση,και το υπουργειο τι κανει?

Και ποτε εκανε κατι για την καλυτερευση των συνθηκων στα νοσοκομεια,ποτε προσπαθησε να αποβαλλει το συνδρομο της ανευθυνοτητας απο οσα νοσοκομεια λειτουργουν ετσι,απλα οταν τους τρεχουν μετα στα δικαστηρια μαζευονται και δινουν βοηθεια σε ολους αυτους που εχουν ηθελημενα σκοτωσει με την"αμελεια"τους τοσο κοσμο.

Πρωτοι που θα επρεπε να μπουν φυλακη ειναι οι εκαστοτε υπουργοι ολων των κυβερνησεων που εχουν περασει,αυτοι ειναι το αυγο του φιδιου.

Αλλη μια μερα περασε εκει.

Ποσες ακομη θα μας ταλαιπωρουν?

Δεν υπάρχουν σχόλια: