Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 17, 2010

Χαμενες ζωες


Bγηκα απο το δωματιο να κανω ενα τσιγαρο,μπορεις σε παρακαλω να μου δωσεις και εμενα ενα?μια Κυρια γυρω στα 65 καθοταν εκει διπλα,συγγενης καποιου απο τους ασθενεις μαλλον.

Καθησα απεναντι,κουρασμενη θα ειναι σκεφτηκα,φαινοταν η κουραση στο προσωπο της,τι ειναι αυτο εδω μεσα αρχισε να μου λεει,τι μαυρο χαλι να μην μπορεις να συνεννοηθεις με τους γιατρους.

Εγω τι να απαντησω,τα ζω τοσους μηνες αυτα,ασε τις προηγουμενες εμπειριες μου απο τα αλλα νοσοκομεια,το χαλι,την ξεφτιλα,την ανοργανωσια.

Σχιζοφρενεια εχει ο γιος μου μου ειπε,19 χρονια τον ειχα σπιτι,τωρα φοβαμαι μην με σκοτωσει.
Εχουν νοικιασει ολα τα πρωην μπουρδελα και τα εκαναν οικοτροφεια για τα παιδια μας,χωρις προαυλιο,χωρις ασχολια να περναει η ωρα τους,χωρις τιποτα.

Απο τον καιρο που ο πορνογερος ηθελε γκομενα και της εγνεφε απο τη σκαλα του αεροπλανου πηρε τον κατηφορο η χωρα συνεχισε,ο αντρας μου ηταν υπουργος επι του παλιου Καραμανλη,τοτε δεν κουνιοταν κανενας,ολοι χεσμενοι ηταν,πληρωναμε τα παντα.
Ταχυδρομικα εξοδα,τηλεφωνα ολα,μετα αρχισαν να κλεβουν ασυστολα.
Ασε ο μικρος ειχε μονο το ονομα ο μπουχεσας,τιποτα αλλο,δεν αξιζε αυτο η χωρα μας.

Μιλησαμε αρκετα,ειχε και τον αντρα της αρρωστο στο σπιτι,τι να της πω?

Απλα την ρωτησα πως με τετοιο ονομα δεν μπορει να βρει ακρη μεσα σε αυτο το χαλι.

Οι πολιτικοι εχουν αξια οσο ειναι στην εξουσια η ειναι ενεργοι,μετα σε ξεχνανε ολοι.
Τσακισμενη απο την ταλαιπωρια,κουρασμενη,με αντικαταθλιπτικα και εκεινη,τι κερδος ειχε απο την τοτε δοξα τους?

Ενα παιδι το μοναδικο της με σχιζοφρενεια,τον αντρα της αρρωστο και εκεινη να τρεχει απο το Λουτρακι στην Αθηνα να μεινει λιγο κοντα στο παιδι της.

Που οταν το εχει σπιτι της επιτιθεται να την πνιξει.

Να κοψετε κυριε Λοβερδο 20% απο τα εξοδα των νοσοκομειων,κοψτε τους τα εργαλεια της δουλειας τους αφηστε τους ασθενεις στους δρομους.

Καλα θα κανετε,αφου σας ψηφισαν καποιοι,καλα θα κανετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: