Τρίτη, Μαρτίου 28, 2023

Ψηφίστε με


 Ψηφίστε με χαζολαέ

 και θα σου φτιάξω δάση

 οχι της Βόρειας Εύβοιας

 αυτά τα έχουμε κάψει

 μα έφταιγε ο άνεμος

 που δέν έχει κοπάσει


 Ψηφίστε με και άμεσα

 θα δημιουργήσω τραίνα

 ξεχάστε τους 57

 πιστέψτε μόνο εμένα

 φτιάχνω τις ράγες σήμερα

 και αύριο τα φρένα


Ψηφίστε και κανόνισα

 να μήν χιονίζει μέρα

 έτσι δεν θα αποκλείεστε

 πρωί-πρωί Δευτερα

 κάντε μου αυτό το ψυχικό

 αλλοιώς θα γίνει φονικό

 

 

 

Ψηφίστε να νομοθετώ

 πρόστιμα και λοκντάουν

 τα πάντα να καταπατώ

 για να μην είμαι down

 ψηφίστε με,είμαι ο Μωυσής

 ηλίθιος ....όπως κι εσείς

 

 

 

Ψηφίστε με και οι ειδικοί

 θα σας εμβολιάζουν

 απο το βράδυ ως το πρωί

 πίστη θα σας αλλάζουν

 και στα δικά μου μίντια

 εμβόλιοοοο θα ουρλιάζουν


Ψηφίστε και το Σύνταγμα

κωλόχαρτο θα κάνω

κι ενώ δεν θάχετε φαί

να κάνετε υπομονή

εγώ θα τρώω απ το πρωί

και σούρουπο θα κλάνω.


Αφου δεν με συλλάβανε

για τα εγκλήματα μου

μου έδωσαν χρόνο να σκεφτώ

τα νέα θυματά μου

ψηφίστε με όλο χαρά

Είναι η δική σας η σειρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: