Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010

Το μεσα μου εγω




Παλι δεν κοιμαμαι,παλι σκεπτομαι,το αυριο,το χθες,το σημερα,μια ζωη που ισως δεν εζησα οπως ηθελα.
Προσπαθω να γυρισω παλι μεσα μου και να δω,τι εχει μεινει απο οτι ημουν παλιοτερα,τι εχει μεινει απο αυτα που πιστευα,οσα ονειρευτηκα,οσα δεν εκανα,για οσα αδιαφορησα.

Ανθρωποι που με αγαπησαν και τους πληγωσα,αλλοι που τους αγαπησα και με πληγωσαν εκεινοι,ερωτες παροδικοι,ερωτες μεγαλοι,μικροι,ασημαντες γνωριμιες,αποριψη.

Οικογενεια που δεν ειχα,ανασφαλειες,φοβοι,ειλικρινεια,αληθεια ποσο ειλικρινης εχω υπαρξει,ακομη και με μενα,με τους αλλους?

Φιλοι που αφησα πισω,ονειρα που εκανα και δεν εγιναν πραγματικοτητα,μυρωδιες που δεν μυρισα,μερη που δεν ειδα και ουτε θα δω.

Βηματα που δεν τολμησα να κανω,υποχωρησεις,υπομονη και επιμονη για κατι που αξιζε η και οχι,αφοσιωση σε ιδεες και αυταπατες.

Τι εκανα σωστα και τι λαθος,πως περασε ο χρονος σε ασκοπες αναζητησεις και τι προσφερα σε οσους μου προσφεραν εστω και λιγο απο το περασμα τους απο κοντα μου.

Γνωριζω τα λαθη μου,δεν μπορω να τα διορθωσω ουτε να τα ξορκισω,οι ενοχες μερικες φορες ειναι αφορητες,τι θα επρεπε να ειχα κανει και εγω εκανα αλλα?

Ενα ομορφο τραγουδι παλι με ηρεμει....

Εδω στου δρομου τα μισα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: