Τετάρτη, Μαΐου 05, 2010

Μια μικρη ιστορια σε μεγενθυση


Η ιστορια για την οποια εχω γραψει πολλες φορες στο ιστολογιο μου δεινει μια εικονα για το πως φτασαμε ως εδω,μπορει να δειχνει μικρη και ασημαντη αλλα αν την δουμε μεσα στο γενικο πλαισιο τοτε θα καταλαβουμε γιατι εμεις και παντα εμεις θα πληρωνουμε τα σπασμενα.

Δειχνει την διαφθορα,την συναλλαγη,την αναξιοκρατια,τον χρηματισμο ενος κρατους μπαχαλο.

Εργαστηκα για αυτη την εταιρεια για πανω απο δυο χρονια,εκτος του μισθου μου εγω και ολοι οι πωλητες και οσοι ασχολουνταν με τις πωλησεις επαιρναν και ποσοστα επι των πωλησεων μηνιαιως καθως και επιδομα για τον καλυτερο πωλητη καθε καταστηματος απο τα πολλα που ειχε η εταιρεια καθε εξαμηνο.

Με την απολυση μου οταν επεσα και εσπασα 3 δισκους στην μεση μου,απευθυνθηκα στην δικαιοσυνη και συγχρονως ζητησα απο το υπουργειο οικονομικων με επωνυμες επιστολες να ερευνησει γιατι τα ποσα εκτος του μισθου μας δεν περιλαμβανονταν στον μισθο μας σαν φορολογητεα υλη,και γιατι δεν καταβαλλονταν εισφορες στα ασφαλιστικα μας ταμεια αναλογες με αυτο το ποσο.

Η καταγγελια αυτη λοιπον αφου χαθηκε μια φορα....μεσα στο υπουργειο οικονομικων και μετα απο τηλεφωνηματα μου την αναπληρωσα.......
Πηγε σε τρεις διαφορετικες εφοριες κατι που πηρε μηνες να συμβει,κατεληξε σε μια εφορια στο γαλατσι που και εκει χαθηκε και παλι και ετρεχα με αντιγραφα να την αναπληρωσω,μιλησα και προσωπικα και τηλεφωνικα με δεκαδες υπαλληλους του υπουργειου οικονομικων και των εφοριων που κατεληγε η καταγγελια.

Κατεθεσα αντιγραφο της καταγγελιας στο γραφειο της τοτε τομεαρχου επι των οικονομικων του Πασοκ κυριας Παπανδρεου.
Απαντηση καμμια παρα τα τηλεφωνηματα μου.


Δυο χρονια μετα...!!!


Το δικαστηριο εγινε.
Η εταιρεια καταδικαστηκε τελεσιδικα για παρανομη και καταχρηστικη απολυση.
Στην δικογραφια υπηρχαν αλλες δυο ενορκες καταθεσεις απο πρωην υπαλληλους της εταιρειας οτι οσα κατεθετα ηταν αληθεια.

Και ομως.

Οι ελεγκτες που εκαναν τον ελεγχο στην εταιρεια αυτη......
Διαπιστωσαν οτι δεν υπηρχε φορο και εισφοροδιαφυγη.

Αυτο ειναι ενα απο τα δειγματα και τις μικρες ιστοριες που εχω ζησει στην χωρα αυτη,υπαρχουν και αλλα πολλα.

Συμπερασμα.

Εφοσον εμεις παντα πληρωναμε τα σπασμενα...εφοσον εμεις δεν χρηματιζαμε δημοσιους υπαλληλους να μας δινουν βεβαιωσεις οτι δεν παρανομουσαμε ενω οσοι μπορουσαν το εκαναν,εφοσον και το τοτε στην αντιπολιτευση πασοκ αδιαφορησε,και αδιαφορησε γιατι ηταν γνωστο και σε αυτους οτι η διαφθορα ειχε φτασει παντου.

Περιμενατε καλυτερη καταληξη απο αυτην που φτασαμε?

Εγω δεν περιμενα.

Φανταστειτε λοιπον οτι δεν μπορεσαν η δεν ηθελαν να βρουν μια τοσο απλη περιπτωση φορο και εισφοροδιαφυγης.
Περιμενατε να βρουν λυση στα προβληματα μας?


Εγω οχι.

Γιαυτο και ο τιτλος του ιστολογιου μου.

Τιποτα δεν ειναι τυχαιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: