Τρίτη, Σεπτεμβρίου 07, 2010

Ο Καφες της παρηγοριας



Ειπα και εγω να κανω εναν καφε αργουτσικα να πιω,μου εχει λειψει ο καφες,απαγορευει ο γιατρος να πινω,εκτος Ελληνικου.

Εκανα εναν Ελληνικο λοιπον και τον ηπια ολον ως και το κατακαθι,και τον ηπια και αργα μετα τις οκτω,και ξερω οτι αν πιω καφε αργα παθαινω σεληνιασμο και δεν κοιμαμαι.

Αντε τωρα να δω πως θα παει το βραδυ,διαβασα εδω,διαβασα εκει και πιο περα,εμαθα ολα τα νεα,τηλεοραση εχω να ανοιξω απο τις 23 Αυγουστου,δεν εχω χασει και τιποτα σημαντικο νομιζω,κατι ομιλιες του Γιοργο οτι επιμενει να μας σωσει δεν τις ειδα αλλα αυτος ολο τα ιδια και τα ιδια λεει οποτε αν δεις μια τις εχεις δει ολες.

Εγω εχω παραμεινει εκει στις ομιλιες που μας ελεγε"λεφτα υπαρχουν"και"πρωτα ο πολιτης"μετα απο αυτες τις ομιλιες τι αλλο να δεις,και ολη η "Λαμψη" σε επαναληψη τοσα ψεμματα μαζεμενα δεν τα εχει.

Η αληθεια ειναι οτι η Λαμψη ειχε και αληθειες,εκει π.χ που η καλομοιρα μπηκε στην σειρα σαν κορη απο την Αμερικη του Γιαγκου...ποιος δεν το πιστεψε.....

Ενω με τον Γιοργο ξερεις απο την αρχη ως το τελος οτι ολα ειναι ψεμματα,λεει,λεει,λεει,αναθεμα και αν καταλαβαινει σαν αποδημος οπως λεει οτι ειναι τι του γραφουν να λεει.

Εχει και αυτην την ευτυχια και ανεμελια του αυτιστικου,που δεν καταλαβαινει τι λεει και ετσι δενει το πραγμα και αυτος χαρουμενος και εμεις αφωνοι.
Διοτι τι αλλο παρα αυτιστικος μπορει να ειναι καποιος που θεωρει οτι κανει καλο στον τοπο φτωχαινοντας τον,βαζοντας φορους τον εναν πανω στον αλλον,δειχνοντας αδιαφορια για αυτον που τοτε ελεγε"Πρωτα ο Πολιτης".

Και θα εχει πολυ γελιο μετα τις δημοτικες εκλογες οταν δει τα αποτελεσματα και μετρησει ποσοι ψηφισαν αυτοι ουτε διοικητικο συμβουλιο εταιρειας δεν θα μπορουν να βγαλουν,τοσοι λιγοι θα ειναι.
Φυσικα θα ψηφισουν αλβανοι,πακιστανοι,και ολοι οι αλλοεθνεις μιας και μπορουν και ετσι θα μετριαστει το πραγμα.

Και εγω περιμενοντας αυτο το γελιο μενω αγρυπνος....λες αλλος ενας καφες να με ριξει στην αγκαλια του Μορφεα?

Αμφιβαλλω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: