Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 03, 2010

Το κρατος ειναι εδω.....

Κυριε,Κυρια
Εχω μια ερωτηση να κανω προς τον υπουργο εγασιας.
Ειμαι 50 στα 51 ανεργος με επιδομα ανεργιας ζω μεχρι τον Νοεμβριο,απο κει και περα δεν εχω αλλους πορους να ζησω,εργασια ψαχνω αλλα δεν υπαρχει ουτε μια απαντηση στα δεκαδες βιογραφικα που στελνω.
Ρωταω λοιπον,οταν τελειωσει και το επιδομα ανεργιας,τι πρεπει να κανω?
Χρηματα για φαγητο και λογαριασμους δεν θα εχω,απεργια πεινας δεν μπορω να κανω γιατι ετσι κι αλλοιως δεν θα εχω να φαω οποτε θα ειναι αστειο.
Εσεις που βγαλατε τοσα νομοσχεδια κατα των εργασιακων σχεσεων,σκεφτηκατε ποτε οτι υπαχουν ανθρωποι σαν εμενα που θελουν να εργαστουν αλλα δεν βρισκουν εργασια?
Σκεφτηκατε πως θα επιβιωσουν αν δεν εχουν αλλα οικονομικα μεσα να το κανουν?
Η απλα ειπατε οτι καλυτερα να ξεφορτωνομαστε τους μεγαλυτερους να γλυτωνουμε και τις συνταξεις.?

Αργα η γρηγορα θα πρεπει να απαντησετε σε αυτο το ερωτημα,αυτη την φορα σας το στελνω με μυνημα την επομενη θα ειναι αυτοπροσωπως.
Ευχαριστω


Ενα μηνα πριν εστειλα αυτο το μεηλ στο Υπουργειο Εργασιας,απαντηση δεν πηρα και μαλλον το μεηλ το εχουν εκει οπως εχουν και τους διαφορους"εργαζομενους"οι οποιοι τα ξυνουν και πληρωνονται,τι το βαζουν το μεηλ αν δεν μπορουν να το διαχειριστουν?

Δεν υπάρχουν σχόλια: