Τρίτη, Δεκεμβρίου 14, 2010

Χορος με την σκια μου

Τον τελευταιο καιρο βλεπω τις αντοχες μου να μειωνονται,οχι τις σωματικες μου αντοχες αλλα τις ψυχικες και τις εγκεφαλικες.
Δεν εχω την δυναμη να ξεπερασω πραγματα που σε αλλες εποχες θα ηταν ευκολο να το κανω,το πιο μικρο εμποδιο μου φαινεται τεραστιο και αδυνατο να το ξεπερασω,αυτο μου δημιουργει καποια προσθετα ειδη συμπεριφορας.

Πολλα νευρα,και αγχος σε βαθμο που δεν θα μπορουσα παλαιοτερα να φανταστω,θεωρω οτι οποια αντιδραση και να εχω δεν θα φερει κανενα αποτελεσμα,επακολουθο...περισσοτερο αγχος,και τελικα λυση δεν βγαινει.

Εδω και μηνες εχω σταματησει να βλεπω τηλεοραση,εκτος απο το Νησι τιποτα αλλο δεν με κανει να θελω να την ανοιξω,ετσι θεωρω οτι αμυνομαι στην καθημερινη επιθεση αυτου που γινετε τον τελευταιο χρονο σε βαρος ολων μας.

Δεν μπορω να ακουω αλλο για μειωσεις ουτε για αυξησεις εκει που δεν θα επρεπε να υπαρχουν,δεν μπορω να ακουω αλλο για ανεργους...ειμαι και εγω στο κλαμπ αυτο οι οποιοι δεν εχουν καμια βοηθεια απο πουθενα και προσπαθουν μονοι τους να βρουν λυσεις,δεν μπορω να υπομενω τις τεραστιες νικες των μονιμα ηττημενων που μας κυβερνανε και τις δηλωσεις τους που συνηθως ανοητα προσπαθουν να μας πεισουν οτι σε λιγα χρονια θα μας βγαλουν απο εκει που μας εβαλαν,δεν μπορω να ακουω αλλο για προνομιουχους και ειδικα δεν μπορω να ακουω τις δηλωσεις του γελοιου χοντρου οτι τα φαγαμε ολα μαζι και οτι καλα να παθουμε.

Αυτο το κομμα που κυβερναει,ο λογος το λεει,εχει υποκλιθει και εχει πεσει ανασκελα και το πηδανε οι δανειστες μας,προσπαθει να βγαλει τα κλεμενα απο τις δικες μας τσεπες,απεδειξε οτι οι εξεταστικες ηταν απλα ενα αλλο ακομη παραμυθι,και τελικα ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι μας θεωρει εντελως ηλιθιους και αναλωσιμους ολους μας.

Διαβαζω πολυ,μιλαω με ανθρωπους οποτε μπορω,νοιωθω και ακουω την αγανακτηση και το αδιεξοδο που εχουμε μπει,ελπιδα δεν βλεπω,το εχω γραψει πολλες φορες,αυτοι δεν ηρθαν για καλο στην εξουσια,με παραμυθια δεν αλλαζουν οι καταστασεις και ολοι τους ειναι απλα καλοπληρωμενοι παραμυθαδες.

Το μελλον ειναι σκοτεινο για ολους τους Ελληνες,η νεα δικτατορια αναπτυσει τις θεσεις τις αγερωχα και με αλλαζονεια,ολοι θα χαμηλωσουμε τις απαιτησεις μας για το καλο της χωρας,δεν λενε για το καλο των δανειστων μας να πουνε και μια αληθεια?

Και ετσι περνανε οι μερες,οι νυκτες,οι μηνες,ετσι θα περασουν τα χρονια,χωρις ελπιδα,το κυριοτερο συστατικο για να αναπτυχθει ενας λαος,περιμενετε κατι καλυτερο?

Εγω οχι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: